Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

جمع‌آوری حدود 4،000 ماسک جراحی از متخلفان در BC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی که دولت بریتیش‌کلمبیا فروش مجدد محصولات پزشکی ضروری در زمان شیوع کروناویروس در بازار آزاد را رسما ممنوع اعلام کرده همچنان برخی از شهروندان قوانین را زیر پا می‌گذارند.

روز گذشته Delta Police Department اعلام کرد که در دو عملیات جداگانه توانسته‌اند حدود 4،000 ماسک جراحی استاندارد را در زمان تخلیه توسط فروشندگان توقیف کنند.

به گفته DPD هر دو فروشنده به دلیل نداشتن مجوز فعالیت 500 دلار جریمه شده‌اند.

ماه گذشته نیز در دو عملیات مجزا در Port Coquitlam، مقادیری ماسک جراحی هنگام فروش غیرقانونی در یک پارک عمومی کشف و ضبط گردید.

اواخر ماه مارچ ژنرال مایک فارنورث با استناد به قانون Emergency Program و برای اطمینان از پاسخ مناسب و هماهنگ تمام بخش‌های دولت در زمان شیوع کروناویروس و وضع مقررات قرنطینه اضطراری، یک سری دستورات استانی را صادر کرد.

در میان این دستورات ممنوعیت فروش مجدد غذا، تجهیزات پزشکی، لوازم حفاظت شخصی، محصولات پاک‌کننده و دیگر لوازم ضروری و نیز وضع محدودیت بر تعداد کالاهای قابل خریداری از فروشگاه‌ها به چشم می‌خورند.

ژنرال فارنورث در اینباره گفت: افرادی که به قوانین توجه نکنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.  نیروهای پلیس این اجازه را دارند تا علاوه بر بازرسی، افراد خاطی را جریمه و مجازات کنند.

منبع: Daily Hive