Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

برنامه پاکسازی شهرداری کلگری از امروز دوشنبه آغاز می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان کلگری از امروز عملیات سالانه پاکسازی مسیرهای مختلف رفت و آمد شهر را آغاز می‌کنند. عملیات spring street sweeping برای پاکسازی آلودگی‌های بجای مانده از فصل زمستان انجام می‌شود.

کارکنان شهرداری از روز دوشنبه 20 اپریل تا جمعه 24 اپریل بین ساعت 8 صبح تا 4 عصر در محله‌های مختلف کلگری به پاکسازی پیاده‌راه‌ها و خیابان‌ها مشغول می‌شوند. مسیرهای اصلی شهر نیز در ساعات خلوت شب پاکسازی خواهند شد.

به گفته مسئولان از آنجایی که تعدادی زیادی از شهروندان به دلیل وضع قوانین قرنطینه در منزل به سر می‌برند هم‌اکنون بهترین زمان برای اجرای برنامه است. شهرداری با نصب تابلوهای مخصوص به شهروندان محله‌های گوناگون درباره جابجا کردن خودرو و سطل‌های زباله برای انجام عملیات پاکسازی اطلاع خواهند داد. شهروندان می‌توانند پس از پایان عملیات مجددا آن‌ها را به جای خود بازگردانند.

تابلوها حداقل 24 ساعت پیش از شروع عملیات پاکسازی در محل قرار می‌گیرند.

چنانچه کسی نتواند خودروی خود را جابجا کند از او خواسته می‌شود تا گرد و غبار و زباله‌های محل پارک اتومبیل را خودش جارو کرده و پس از ریختن درون کیسه به سطل زباله بیاندازد.

چنانچه فردی خودروی خود را پیش از ورود کارکنان پاکسازی جابجا نکند شماره پلاک او ثبت می‌شود. مسئولان شهرداری پس از پایان عملیات وضعیت پاکسازی محل پارک خودروهای مشخص شده را بررسی خواهند کرد. چنانچه پاکسازی توسط مالکان انجام نشود آن‌ها جریمه خواهد شد.

پاکسازی محله‌های مختلف شهر تا ماه جولای ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه به وبسایت شهرداری کلگری مراجعه کنید.

منبع: CTV News