Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

ارمغان بحران کرونا برای نتفلیکس: ۱۶ میلیون مشترک جدید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی نتفلیکس دیروز اعلام کرد که مشترکین جدید در سه ماهه اخیر، فراتر از انتظارات بوده‌اند.

محدودیت‌های رفت‌و‌آمد در کشورهای مختلف به خاطر شیوع کووید-۱۹، باعث رونق کسب‌و‌کار این کمپانی شده و از جمله سریال‌های جدید و محبوب در این پلتفرمِ استریم ویدیو، Tiger King است.

این غول صنعت استریم، در سه ماه ۱۵.۷۷ میلیون نفر به مشترکین خود در دنیا اضافه کرده، در حالی که تحلیلگرها انتظار افزایش ۸ میلیون نفری را داشتند.

البته نتفلیکس انتظار دارد که در فصل آینده این رشد کمتر شود و با بازگشایی اقتصاد در کشورهای مختلف، مقدار تماشا در این پلتفرم کاهش یابد.

نتفلیکس برای تحمل حبس خانگی

این کمپانی در بین کسب‌و‌کارهایی است که مقررات دولت‌ها برای فاصله‌گذاری اجتماعی به نفعش تمام شده و در حالی که شاخص بورس S&P 500 از سقف فوریه‌اش ۱۹ درصد سقوط کرده، نتفلیکس در همین مدت ۱۱ درصد رشد داشته است.

netflix-tiger-king-belgeselini-34-milyon-kisi-izledi-1586372527.jpg

در این مدت مستند Tiger King مخاطبین زیادی پیدا کرد و عواطف مردم را برانگیخت، این سریال درباره یک نگهبان باغ‌وحش است که درگیر ماجرای قتل شد و به زندان افتاد.

همچنین Love is Blind در ژانر Reality و فصل چهارم سریال اسپانیاییِ Money Heist در ژانر درام-سرقت نیز توانستند مردم زیادی را جلوی تلویزیون میخ‌کوب کنند.

حالا که نتفلیکس در امریکا رقیب قدری مثل +Disney پیدا کرده، چشم به رشد در بقیه قاره‌ها دارد و بیشترین مشترکین جدیدش هم از اروپا آمده‌اند، جایی که ۴.۴ میلیون نفر در سه ماه اشتراک نتفلیکس را خریده‌اند.

منبع: CBC News