Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

شركت تلاس Telus ده هزار تلفن هوشمند رایگان به بیماران کووید-۱۹ اهدا می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی TELUS در قالب فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش در بحران کرونا، اعلام کرد که ۱۰,۰۰۰ تلفن هوشمند را به رایگان و با هزینه ماهانه ۰ دلار در اختیار هزاران نفر در سرتاسر کانادا قرار می‌دهد.

بخشی از این تلفن‌ها به بیماران کووید-۱۹ اهدا می‌شوند که به خاطر بستری شدن در بیمارستان از عزیزان‌شان دور افتاده‌اند، تا بتوانند بدون هیچ هزینه‌ای با آنها در تماس باشند.

دیگر گروه‌هایی که از این اقدام خیرخواهانه بهرمند می‌شوند، عبارتند از: سالمندان، کم‌درآمدها، بی‌خانمان‌ها، و افراد در معرض خطر. به این شکل آنها در بحران کرونا یک خط تماس رایگان برای ارتباط با خانواده، نزدیکان، سازمان بهداشت، و سازمان‌های خدمات اجتماعی خواهند داشت.

تا این لحظه Telus حدود ۶,۰۰۰ تلفن هوشمند رایگان با نرخ ماهانه ۰ دلار، شامل ۳ گیگابایت حجم اینترنت رایگان (ماهانه)، و تماس و پیامک نامحدود برای تماس‌های داخلی توزیع کرده است.

دارن اِنتْویسِل، رییس و مدیر عامل Telus می‌گوید: «تیم ما عمیقا متعهد است که ضعیف‌ترین قشرهای کشور را پوشش دهد و امکان تماس در موقعیت‌های اضطراری را به آنها بدهد.»

بسیاری از افراد بستری شده به خاطر کووید-۱۹ تلفن همراه ندارند و از تماس و پشتیبانی عزیزان‌شان محروم شده‌اند.

علاوه بر این، وقتی یک بیمار به دستگاه تنفسی وصل می‌شود و لوله‌گذاری برای او انجام می‌گیرد، امکان حرف زدن ندارد ولی با تلفن هوشمند می‌تواند تماس تصویری بگیرد و لااقل چهره و صدای عزیزانش را داشته باشد.

دکتر آلن دتسکی، رییس سابق بخش پزشکی بیمارستان Mount Sinai می‌گوید: «این اقدام باعث تسلی خاطر خانواده‌ها، و همچنین کارمندان بیمارستان که تاکنون شاهد مرگ بیماران در تنهایی بوده‌اند، خواهد شد.»

آقای اِنتْویسِل مدیرعامل Telus حقوق مدیرعاملی‌اش در ۳ ماه اول ۲۰۲۰ را به سازمان‌های مختلف درگیر بحران کووید-۱۹ اهدا کرده است. حقوق سال ۲۰۱۸ او ۱.۴ میلیون دلار بود، و با یک حساب سرانگشتی می‌شود فهمید که مبلغ کمک اخیر او حداقل ۳.۵ میلیون دلار بوده است.

منبع: Daily Hive