Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بازگشایی مرکز Walk-in تست کروناویروس در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنا بر اعلام مسئولان بهداشتی Vancouver Coastal Health یک مرکز عمومی جدید برای انجام آزمایش کروناویروس در 611 Powell Street بازگشایی شده است.

این مرکز Walk-in در تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 4 عصر برای عموم باز است.

در این مرکز خدمات زیر ارائه می‌شوند:

  • ارزیابی و آزمایش
  • ارائه اطلاعات درمانی و مشاوره‌های پزشکی
  • پشتیبانی از مراجعه‌کنندگان و دسترسی به مراکز پاسخگویی، هتل‌ها و دیگر امکانات لازم
  • تماس با نیروهای درمانی برای ارائه خدمات فوری پزشکی

افراد بیخانمان می‌توانند در صورت داشتن علائم معمول بیماری COVID-19 شامل تب، سرفه و یا تنگی نفس به این مرکز مراجعه کنند. همچنین کسانی که با مبتلایان به کروناویروس در ارتباط بوده‌اند باید حتما تست کروناویروس دهند.

این مرکز برای کسانی که امکان مراجعه حضوری ندارند نیز خدمات mobile testing در نظر گرفته است. برای این منظور شهروندان می‌توانند با تیم ارزیابی VCH تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

از زمان شیوع کروناویروس مشکلات فراوانی برای کارگران جنسی پیش آمده است. مسئولان شهرداری اعلام کرده‌اند برای افزایش دسترسی این گروه به اطلاعات اساسی درباره مسائل بهداشتی و شرکت در برنامه‌هایی همچون اهدای تلفن‌های همراه رایگان از طرف Telus در حال رایزنی با Transitions Consortium و WISH Drop-In هستند. علاوه بر این مقامات ونکوور با همکاری شرکای خود قصد دارد برنامه‌های توزیع غذای بیشتری برای کارگران جنسی ترتیب داده و اهدای کمک‌هزینه emergency relief به آن‌ها را تحقق بخشد.

در اقدامی دیگر شهرداری ونکوور با همکاری Vancouver Coastal Health و BC Housing توانسته 478 اتاق در هتل‌ها و دو مرکز پاسخگویی فوری را برای اقامت افراد بیخانمان تدارک ببیند.

علاوه بر این برنامه‌ریزی‌ها به منظور ایجاد فضاهای امن برای کارکنان بهداشت عمومی و محل‌های گردهمایی در محلات شهر در حال انجام است. به این ترتیب محل‌هایی به منظور خوردن غذا در فضای آزاد و شست‌وشوی دست‌ها در سطح شهر ایجاد خواهند شد.

منبع: Daily Hive