Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

پرچم ایران و کانادا بر قله ماترهورن در سوییس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها که مردم سراسر دنیا با دشمنی مشترک به نام کرونا مبارزه می‌کنند نیاز به اتحاد و همدلی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

گری هافستر هنرمند سوییسی از تاریخ 24 مارس با اجرای پروژه‌ای نمادین پرچم‌ کشورهای گوناگون و پیام‌هایی همچون “#hope”، “dream now, travel later” و “#AllOfUs” را بر روی جبهه شمال‌شرقی قله ماترهورن نمایش داده است.

پرچم کشور ایران و کانادا نیز 25 اپریل توسط برگزارکنندگان پروژه بر روی ایت قله زیبا نقش بستند تا مراتب همدردی خود با مبتلایان و کشته‌شدگان کانادایی و ایرانی را ابراز کنند.

صفحه توییتر اداره گردشگری دهکده Zermatt در اینباره چنین نوشته است: این روزها کانادای بزرگ با مناظر حیرت‌انگیز و مردم فوق‌العاده‌ای که دارد مانند دیگر کشورها به دلیل شیوع کروناویروس در درد و رنج است. ما از اینجا امید و بهترین آرزوها را برای آن‌ها می‌فرستیم.

ایران یکی از کشورهایی است که بیشتر تحت تأثیر کرونا ویروس قرار دارد. ما نشانه ای از امید را می فرستیم و برای غلبه بر بحران ، آرزوی قدرت و پشتکار زیاد برای مردم این کشور داریم.

بنا بر اعلام وبسایت Zermatt tourism هر روز پرچم یک کشور بر روی این قله نمایش داده می‌شود. این پروژه که با نمایش پیام hope آغاز شد را می‌توانید از اینجا دنبال کنید.

منبع: NARCITY