Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

در مسابقه Calgary Tower شرکت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان Calgary Tower تصمیم گرفته‌اند با طراحی مسابقه‌ای خلاقانه موجبات سرگرمی شهروندان در این روزهای قرنطینه را فراهم کنند. شرکت‌کنندگان در این رقابت باید با لوازمی که در خانه دارند نمونه‌ای از Calgary Tower (سه‌بعدی یا دوبعدی) را بسازند.

https://www.instagram.com/p/B_xdtFvJ5pw/?utm_source=ig_embed

هیچ محدودیتی برای ساخت این نمونه وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به روش‌های مختلف و با استفاده از مواد اولیه مختلف مانند کاغذ، مقوای باطله یا لگوهایی که در جعبه گوشه انباری افتاده آن را بسازند و مهارت خود را به رخ برگزارکنندگان بکشانند.

از شرکت‌کنندگان خواسته شده تصاویر نمونه ساخته شده خود را با هشتگ #mycalgarytower در اینستاگرام یا توییتر پست کنند تا مورد داوری قرار بگیرند.

Calgary Tower برخی از این پست‌ها را در حساب‌ شبکه‌های اجتماعی خود منتشر خواهد کرد. تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه این شانس را دارند تا یکی از سه برنده سه سفر رایگان همراه با خانواده به برج (البته پس از پایان محدودیت‌ها!) باشند.

درحالی که تنها سه روز از انتشار اطلاعیه مسابقه می‌گذرد تصاویر بسیاری توسط شهروندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. پس فرصت را از دست نداده و شما هم زودتر دست به کار شوید!

https://www.instagram.com/p/B_0jXqRAQ9Z/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_3m1yBpkxB/?utm_source=ig_embed

منبع: Daily Hive