Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

بازگشایی رستوران‌ها، بارها، و کافه‌های ادمونتون و کلگری از ۱۴ مِی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همانطور که قبلا در پیکوبینو خواندید، استان آلبرتا در اولین فاز بازگشایی و برداشتن برخی ممنوعیت‌های مرتبط با کووید-۱۹ است و در این بین رستوران‌ها، بارها، و کافه‌های ادمونتون می‌توانند از ۱۴ مِی خدمات سِرو غذا در داخل لوکیشن‌های خود را ارائه کنند؛ البته در این فاز فقط اجازهٔ پذیرش تا ۵۰٪ از ظرفیت کامل را دارند.

Craft Beer Market نیز اجازه بازگشایی لوکیشن خود در ادمونتون را پیدا کرده و از ۱۴ مِی می‌تواند مشتریان را پذیرش کند.

آقای پی.جی ال هیروکس موسس و رییس این مجموعه می‌گوید:

«حفظ سلامت و ایمنی مشتریان و کارمندان، بزرگترین اولویت ما است و تمام تصمیم‌هایمان را در این راستا می‌گیریم. می‌خواهیم از مشتریان وفادارمان تشکر کنیم که حمایت و اعتمادشان را از ما دریغ نکردند و در همراهی با استانداردهای جدید همراهی‌مان می‌کنند.»

رستوران‌ها باید پروتکل‌های جدید اداره بهداشت را رعایت کنند. از جمله، حداکثر پذیرش با ۵۰٪ از ظرفیت، ارائه امکان دریافت غذا با اپ‌های موبایل و کمترین تماس فیزیکی، گزینه‌های پرداخت پول دیجیتال، چک کردن دمای بدن کارکنان در ابتدای هر شیفت، و موارد دیگر.

شعبهٔ این رستوران در ادمونتون ۱,۴۰۰ متر مربع مساحت دارد و یک پاسیوی ۲۳۲ متری هم دارد، در نتیجه مدیریتش امکان رعایت پروتکل‌ها امن برای حفظ فاصله فیزیکی را دارد و مشتریان می‌توانند با خیال راحت به آنجا بروند.

این رستوران هر روز باز خواهد بود، البته ساعات کارش را کمی تغییر داده است. همچنین امکان دریافت غذا از درِ رستوران و دلیوری درِ منزل نیز دارد.

منبع: Daily Hive