Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

دولت بی.سی: اضافه حقوق به کارمندان بهداشت و مددکاران اجتماعی می‌دهیم

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت بریتیش کلمبیا می‌گوید برای تقویت وضع مالی کارمندان حوزه بهداشت و درمان و مددکاران اجتماعی، حقوق ویژه دوران کووید-۱۹ به آنها داده خواهد شد.

این طرح موقتی بخشی از ابتکار مشترک دولت بی.سی و دولت فدرال است که به کارمندان سیستم بهداشت و درمان و مددکاران تعلق خواهد گرفت. بیش از ۲۵۰,۰۰۰ کارگر و کارمند مستحق دریافت کمک مالی در قالب این طرحند «که مبلغ جبران زحمت آنها ۴ دلار برای هر ساعت کار به مدت ۱۶ هفته» تعیین شده است.

تمام افراد مشمول دریافت حقوق ویژه پندمی، پول آن را مستقیما از طریق کارفرمای خود دریافت می‌کنند و نیاز به ثبت درخواست جداگانه نیست.

وزیر امور مالیِ بی.سی، خانم کارول جیمز می‌گوید که این پرداخت «برای تقدیر از تلاش کارمندان بهداشت و مددکارانی است که جامعه، محله‌ها و مردم ما را سالم نگه می‌دارند تا زندگی در جریان باشد. خدمات و مراقبت‌های آنها بسیار مهم است.»

«از پرستاران گرفته تا کارمندان بخش خشونت‌های خانگی، همگی در حال تلاش برای اصلاح مشکلات جامعه‌اند و خدمات ضروری آنها برای پشتیبانی از سلامت فیزیکی و روانی مردم اهمیت دارد. کارمندان خط-مقدم مقابله با کووید-۱۹ در جریان این پندمی بیشترین خدمت را به جامعه کرده‌اند.»

«آنها بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر سلامت ما را پشتیبانی کرده‌اند و خدماتشان در اختیار آسیب‌پذیرترین بخش‌های جامعه قرار گرفته است.»

دولت فدرال طرح مشابهی را در آخر اپریل رونمایی کرده بود که اضافه حقوق ۴ دلار در ساعت را به افرادی می‌دهد که بیش از ۱۰۰ ساعت در ماه کار کرده باشند. در ادامه نیز آن طرح افراد بیشتری را زیر پوشش گرفت.

منبع: Daily Hive