Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

هتل‌های Fairmont در غرب کانادا از ماه آینده باز می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برخی از هتل‌های زیبا در غرب کانادا برنامه دارند که درست برای تابستان درهای خود را باز کنند و میهمان بپذیرند.

هتل‌های فیرمانت (Fairmont) که به خاطر شیوع کووید-۱۹ از ۱۰ اپریل بسته شدند، قرار است از ۱۰ ژوئن در بنف، لیک لوییس، جسپر، و ویستلر باز شوند. این بازگشایی شامل زمین‌های گلف، خدمات به میهمانان، برخی سالن‌های غذا و مشروب، و تعدادی از چشمه‌های آب معدنی می‌شود.

مسئولین این مجموعه همچنان حفظ سلامتی مردم را اولویت خود می‌دانند و وعده رعایت استانداردهای بهداشتی را داده‌اند. آقای دیوید رابرتس از این مجموعه می‌گوید:

«امروز ما باید سلامتی مشتریان و کارمندان را حفظ کنیم و جلوی شیوع بیشتر کووید-۱۹ را بگیریم. برای همین با متخصصین بهداشتی همکاری نزدیکی داریم تا استانداردها را در بالاترین سطح در پروتکل‌های کاریمان بگنجانیم و رعایت کنیم.»

چهار هتلی که در بالا ذکر شد، و دیگر هتل‌های فیرمانت در امریکای شمالی، استانداردهایی را رعایت خواهند کرد که یک تیم از متخصصین رده‌بالا برایشان تعریف کرده‌اند.

از جمله فاصله‌گذاری فیزیکی، چکاپ الزامی، ارایه ماسک به میهمانان، تمیزکاری مداومِ سطوح مشترک و ۴۸ وقفه بین پذیرش میهمان در اتاق‌ها.

به این شکل گام دیگری در راستای بازگشایی اقتصاد کانادا برداشته می‌شود. همانطور که می‌دانید صنعت گردشگری در کنار صنعت پرواز، بیشترین آسیب را از کاهش فعالیت‌های اقتصادی در این مدت دیده‌اند.

منبع: Daily Hive