Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

معرفی پنج هتل لوکس و بی‌نظیر در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اقامت در یک هتل تماشایی، مخصوصا اگر سفری دشوار و خسته‌کننده داشته باشد، بسیار لذت‌بخش است. خوشبختانه کلگری با بابت اقامتگاه‌های لوکس هیچ کمبودی ندارد.

در این مطلب با پنج اقامتگاه بسیار لوکس شهر کلگری آشنا می‌شویم.

Fairmont Palliser

این هتل در مرکز شهر کلگری مکانی عالی برای استراحت و است. شما می‌توانید از Fairmont Palliser با پای پیاده به Calgary Tower و برخی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های کلگری در Stephen Avenue بروید. همچنین داخل هتل مملو از امکانات گوناگون است که از میان آن‌ها می‌توان به استخر فوق‌العاده و غذاهای خوشمزه و باکیفیت اشاره کرد.

آدرس: 133 9th Avenue SW

Le Germain Hotel

Le Germain Hotel یک هتل‌ بی‌نظیر دیگر در مرکز شهر و همسایگی Tower، Arts Commons و Telus Convention Centre است. برنامه رزرو هتل بسیار انعطاف‌پذیر است و براحتی می‌توانید برای تاریخ اقامت خود برنامه‌ریزی کنید.

آدرس: 899 Centre Street SW

Hyatt Regency Calgary

این هتل بزرگترین و لوکس‌ترین اتاق‌ها را در دل خود جای داده است. علاوه بر این Hyatt Regency منو کامل از غذاهای خوشمزه، استخر سرپوشیده، اسپا و امکانات رفاهی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: 700 Centre Street S

Sheraton Suites Calgary Eau Claire

هتل Sheraton در یکی از بهترین محله‌های کلگری قرار دارد و تجربه‌ای عالی از اقامت را همراه با غذاها و نوشیدنی‌ها خوشمزه در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این موقعیت هتل و دسترسی آسان آن به نقاط گوناگون شهر یک مزیت اساسی است. شما می‌توانید از پکیج‌های اقامتی جذاب هتل برای خانواده‌ها نیز استفاده کنید.

آدرس: 255 Barclay Parade SW

Grey Eagle

اگر می‌خواهید اقامتی متفاوت را تجربه کنید به Grey Eagle بروید. در این هتل میهمانان می‌توانند همزمان با هنگام اقامت از کازینو، رستوران‌ها و بارهای عالی لذت ببرند. همچنین برنامه‌های موسیقی و هنری گوناگون در این هتل برگزار می‌شود که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. هتل Grey Eagle گزینه‌ای عالی برای اقامت و فرار از شلوغی‌ شهر است.

آدرس: 3777 Grey Eagle Drive

منبع: Daily Hive