Thursday, April 25, 2024
11.2 C
Calgary

برنامه بهبود اقتصادی ادمونتون برای حمایت از کسب‌‌وکارها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چهارشنبه شهرداری ادمونتون برنامه خود برای ترمیم وضعیت اقتصادی و حمایت از بازگشایی بیزینس‌های محلی در دوران بازگشایی‌‎های پس از شیوع COVID-19 را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه منتشر شده برخی از بندهای برنامه برای کمک به ترمیم اقتصاد شهر تنظیم شده‌اند تا به بیزینس‌های محلی برای پشت سر گذاشتن روند بازگشایی و آغاز به کار آسان‌تر، کمک کنند.

این بندها منطبق با برنامه حمایتی کنونی از بیزینس‌ها اجرا شده و پنج ابزار دارد:

  • امکان کاهش هزینه پروانه کسب‌وکار تا 50 درصد (در صورت درخواست) تا 31 دسامبر 2020
  • کمک‌هزینه The Edmonton Economic Recovery
  • برنامه حمایتی ادامه‌دار و One-on-One
  • بهبود روند رسیدگی و کاهش موانع اداری
  • رسیدگی به نیازهای خاص کسب‌وکارها در زمان بازگشایی و بازیابی

استفانی مک‌کیب معاون مدیریت شهری و توسعه استراتژیک ادمونتون در اینباره گفت: بیزینس‌ها بخش حیاتی جامعه ما هستند که در شرایط کنونی و به دلیل شیوع COVID-19 وضعیت مناسبی ندارند. برنامه The Edmonton Economic Recovery با هدف رسیدگی به این مشکلات طراحی شده تا بتوان چالش‌ها را به نحو بهتری پشت سر گذاشت.

این برنامه حمایت مالی دو مرحله‌ای برای پشتیبانی از بیزینس‌ها در زمان بازگشایی اولیه و همینطور پس از راه‌اندازی و در فاز ترمیم طراحی شده است.

مک‌کیب در ادامه افزود: کمک‌های مالی از طریق شهرداری و Business Association توزیع خواهند شد. مسئولان شهرداری با ارائه کمک‌های بلاعوض حداکثر 25،000 دلاری به متقاضیانی که قصد بازگشایی را دارند، اما به دلیل شیوع COVID-19 با مشکل مواجه شده‌اند، کمک می‎‌کند. Business Association نیز به هر متقاضی که برنامه‌هایی همسو با معیارهای تعیین شده داشته باشد تا 75،000 دلار کمک مالی خواهد کرد.

شهرداری ادمونتون اطلاعات بیشتر را پس از تاریخ 8 ژوئن به صورت آنلاین در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

منبع: Daily Hive