Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

با بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر، دانش آموزان بریتیش کلمبیا الزامی برای پوشیدن ماسک ندارند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر بانی هنری رئیس سازمان بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن بیان این نکته که با بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر هیچ اجباری برای پوشیدن ماسک توسط دانش‌آموزان نخواهیم داشت، گفت ما طبق شواهدی که از سراسر جهان مشاهده کردیم به این نتیجه رسیدیم.

با این حال هنری اضافه کرد که ما با روش های دیگری میتوانیم یک کلاس درس ایمن و سالم برای بچه ها ایجاد کنیم. پوشیدن ماسک برای مدت زمان طولانی مثلا یک روز کامل در مدرسه، در هیچ شرایطی برای هیچ کس توصیه نمیشود و همه ما میدانیم این آن چیزی نیست که مردم را ایمن نگه دارد.

برای مطالعه بیشتر: آیا پوشیدن ماسک از شما در برابر کروانویروس محافظت میکند؟

هنری در ادامه گفت : وقتی که ما از سلسله مراتب کنترل و بهبود شرایط صحبت میکنیم، مهم ترین فاکتور فاصله گرفتن از همدیگر است. همچنین مراقب باشیم که تعداد افراد اطرافمان زیاد نباشد. مطمن شویم موانعی برای جداسازی جاهای مختلف از هم داریم و مدیریت دیگر روش های اجرایی برای کاهش ریسک را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

او گفت: طی جلساتی که ما در ماه ژوئن داشتیم تا به رویکردی جامع برای ایجاد یک فضای امن و سالم در تمامی مقاطع برسیم مقامات سازمان بهداشت اقدامات زیادی را در مدارس در دستور کار قرار دادند. گروه های مختلف زیادی برای این موضوع در تلاش هستند و برای بهبود شرایط به بهترین شکل، فکر میکنند.

او گفت: هدف نهایی این است که تا جایی که ممکن است دانش آموزان بیشتری به مدرسه بازگردند. ما میدانیم که هم دانش آموزان و هم معلمان نیاز به یک محیط سالم و امن دارند، پس سعی میکنیم این محیط برای آنها فراهم کنیم.

منبع: Daily Hive