Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

ماجراجویی با دوچرخه در Banff Legacy Trail

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Banff Legacy Trail مقصد این روزهای دوستداران دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و طبیعتگردی کلگری و ادمونتون است. ماجراجویی یکروزه شما پس از رسیدن به ابتدای مسیر تازه استارت خواهد خورد!

این مسیر آسفالت 22.3 کیلومتری در دل کوهستان راکی از دروازه شرقی پارک ملی بنف آغاز و تا Bow Valley Parkway ادامه می‌یابد. در طول Banff Legacy Trail که در نهایت به Canmore ختم می‌شود مناظری بیشمار وجود دارند و می‎فرصت بازدید از این دو شهر توریستی را نیز خواهید داشت!

پیمودن Legacy Trail با دوچرخه دو تا سه ساعت طول می‌کشد، اما با احتساب توقف‌های میانه راه باید انتظار زمان طولانی‌تری داشته باشید. در طول این مسیر زیبایی‌های اطراف بیش از شیب تپه‌ها نفس را در سینه شما حبس خواهد کرد!

https://www.instagram.com/p/BZJTpVxnGLc/?utm_source=ig_embed

Banff Legacy Trail کجاست؟

Legacy Trail مابین Banff Visitor Information Centre وAlberta Visitor Information Centre در 2801 Bow Valley Trail در Canmore کشیده شده است. در هر دو سمت آن فروشگاه‌های کرایه دوچرخه به فراوانی یافت می‌شوند و نیازی نیست نگران حمل و تهیه تجهیزات لازم باشید.

دسترسی شهروندان کلگری به Canmore به نسبت بنف راحت‌تر بوده و تنها یک ساعت رانندگی در بزرگراه 1 خواهند داشت. چنانچه بخواهید از بنف سفر خود را آغاز کنید نیز کافیست 20 دقیقه بیشتر بزرگراه 1 را طی کنید.

ساکنین ادمونتون نیز باید بزرگراه را در جهت جنوب و به سمت کلگری طی کرده و با پیش گرفتن مسیر بالا خود را با Banff Legacy Trail برسانند.

https://www.instagram.com/p/Bw70Su7BkOp/?utm_source=ig_embed

جذابیت‌های Banff Legacy Trail

مناظر تماشایی، طبیعت حیرت‌انگیز و مسیر عالی دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی که در کمتر جایی نظیر آن یافت می‌شود ازجمله جذابیت‌های Legacy Trail هستند. حتما میانه راه در Valley View Day Use Area نیز توقف کنید تا از آن‌جا یکی از بهترین مناظر طول مسیر را نظاره‌گر باشید.

منبع: Daily Hive