Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

روزانه ۱۰۰ بلیط رایگان گروس مانتین Grouse Mountain

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

منطقه‌ی کوهستانی تفریحی گروس مانتین با در اختیار گذاشتن روزانه ۱۰۰ بلیت رایگان در ماه جولای برای مردم محلی، فرصتی تشویقی فراهم کرده است تا گردشگران با جاذبه‌های زیبای اطراف بریتیش کلمبیا بیشتر آشنا شوند.

جولیا گرانت از منطقه‌ی تفریحی گروس مانتین، در ایمیلی به مجله‌ی خبری دیلی هایو می‌گوید: “بلیت‌های امروز در چشم به هم زدنی فروخته شدند؛ همه‌ی آن‌ها در همان ۱۵ دقیقه‌ی اول ناپدید شدند.”

افرادی که تمایل به خرید این بلیت‌های رایگان هستند باید توجه داشته باشند که بلیت‌ها، روزانه از ساعت ۶ صبح بر روی وب‌سایت قرار داده می‌شوند و هر بلیت تنها مختص بازدید در همان روز خواهد بود. همچنین رزرو زمان استفاده از ترن هوایی نیز به عنوان بخشی از این بلیت رایگان مورد نیاز است.

مهمانان با این پذیرش رایگان می‌توانند از گریندر و کولا، خرس‌های گریزلی بومی، در پناهگاه کوهستانی خود دیدن کنند. گردشگران علاوه بر این می‌توانند در سمینارهای شناخت جغدها شرکت کنند که به تازگی گسترش پیدا کرده‌اند و اطلاعاتی کامل و جامع از زندگی جغدها به دست بیاورند. همچنین منظره‌ی بی‌نظیر قله‌ی چیرلیفت را مشاهده کنند و در حین گشت و گذار‌های خود از هوای تازه‌ی کوهستان لذت ببرند.

جولیا گرانت در ادامه اضافه کرد: “به عنوان یادآوری برای کسانی که موفق به تهیه بلیت‌های رایگان نشده‌اند، ما بلیت بازدید دوره‌ای کوهستان را نیز با تخفیفی ۵۰‌درصدی تا آخر این ماه ارائه خواهیم داد.”

در لینک وب سایت گروس مانتین می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این تخفیف‌ها به دست بیاورید.

اگر به دنبال تفریحات دیگری در استان بریتیش کلمبیا باشید می‌توانیم به شما بزرگ‌ترین پارک آبی بریتیش کلمبیا را معرفی کنیم که با تازگی افتتاح شده است. در این مطلب هم می‌توانید لیستی از ارزان‌ترین ایده‌های تفریحات تابستانی را ببینید و یا با ۷ منطقه‌ی جذاب گردشگری در این استان آشنا شوید.

منبع: Dailyhive