Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

محدودیت پذیرش مسافر در مکانهای تفریحی بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر بانی هنری رئیس سازمان بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا روز پنج شنبه اعلام کرد: محدودیت های جدید در مورد قراردادهای اجاره امکانات رفاهی در تعطیلات در بریتیش کلمبیا، تعداد مهمانانی که میتوانند از این امکانات استفاده کنند را محدود میکند.

وی افزود: با توجه به دوران سختی که در چند ماه گذشته همه ما را درگیر کرد، هر کسی چه در بریتیش کلمبیا و چه سراسر جهان مستحق داشتن تابستانی شاد است اما از طرفی فراموش نکنیم که امنیت و سلامت همچنان اولویت اول همه ماست. او گفت یک برنامه استانی جدید معرفی خواهیم که مختص کسانی است که از امکانات رفاهی برای تعطیلات شامل “خانه، اتاق، قایق یا سایر وسایل تفریحی” استفاده میکنند. بخشی از هدف این برنامه پیشنهادی کاهش تعداد مهمانان و بازدیدکنندگان در تعطیلات  است.

وی گفت این دستور جدید در سراسر استان اعمال میشود و گامی دیگری برای اثبات این نکته است که ما همچنان در حال ایجاد قوانینی هستیم که بتوانیم در زمان شیوع این ویروس همه‌گیر امنیت و سلامت شهروندان را در بالاترین سطح ممکن تامین کنیم. این دستور به مالکان و مسئولین اجاره این امکانات تفریحی اعلام میشود تا مطمن شویم که محدودیت ها اعمال میشود. و ما میتوانیم با اجرای آئین نامه های محلی و بهداشت عمومی از آن حمایت کنیم. هنری گفت این دستور با تمام جزئیات به زودی منتشر میشود.

منبع: Daily Hive

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید:

 تصمیم جدید بریتیش کلمبیا در مورد استفاده از ماسک در مدارس 

هشدار وزیر بهداشت آلبرتا و بریتیش کلمبیا در مورد سفرهای بین استانی