Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

شروع به کار مجدد سرویس‌های حمل‌ونقل شهری در ادمونتون از ماه آینده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات ادمونتون اعلام کردند سامانه ترانزیت ادمونتون از 30 آگوست با ارائه سرویس های منظم مجددا شروع به کار خواهد کرد. علاوه بر این پوشیدن ماسک در فضاهای مسقف و تمامی مراکز تفریحی و سرگرمی، سرویس های ترانزیت و LRT از اول آگوست اجباری خواهد بود .

ادی روبر، مدیر شعب سرویس ترانزیت ادمونتون گفت: ادامه کار سرویس ها حمل و نقل مانند روال سابق و قبل از پاندمی باعث میشود افراد بیشتری بتوانند راحت‌تر به محل کار بروند یا به دیگر مراکز خدماتی موردنیازشان مثل فروشگاه ها و مراکز درمانی دسترسی داشته باشند.

در حالی که کم کردن سرویس های خدماتی برای واکنش به فشار پاندمی ضروری بود، فیدبکی از مردم گرفتیم مشخص شد که به ارائه خدمات بیشتر و در ساعات منظم تر نیاز دارند، بخصوص کسانی که مجبور به استفاده از سرویس های ترانزیت عمومی هستند.

سرویس LRT به دلیل پروژه بازسازی ایستگاه Stadium LRT در طول روزفعالیت کمتری خواهد داشت اما پایان خدمات رسانی این سرویس تا ساعت  1:30am تمدید شد.  علاوه بر این بعد از شروع به کار مجدد سرویس های ترانزیت، سرویس های اختصاصی کارکنان مراکز درمانی از 29 آگوست متوقف خواهد شد، چرا که کارکنان مراکز درمانی میتوانند طبق زمان بندی از LRT و اتوبوس استفاده کنند.

مسیر 747 به فرودگاه برای جابجایی مسافران ورودی و خروجی فرودگاه از اول آگوست در اختیار مردم خواهد بود و برای کارکنان فرودگاه، خریداران و کسانی که به Leduc  رفت و آمد دارند در دسترس خواهد بود.

این شهر در یک بیانیه اعلام کرد: شروع به کار مجدد سرویس ترانزیت با سرویس های منظم به احیای اقتصاد، رفاه اجتماعی و بهبود کیفیت هوای شهر کمک شایانی خواهد کرد.

منبع: Daily Hive

برای مطالعه بیشتر:

لغو محدودیت سفر به کانادا برای دانشجویان آمریکایی

افتتاح هزارتوی ذرت در ادمونتون