Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

بین ۳ شبکه‌ی وایرلس کانادا، Telus در مقام اول اپراتورها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال سومین سال متوالی است که شرکت ملی Telus به عنوان اپراتور برتر کانادا در تحقیقات Opensignal لقب گرفته است.

استاندارد جهانی مستقل Opensignal در این تحقیق، تجربه‌های کاربران روزمره‌ی شبکه‌های Bell، Telus و Rogers را مورد بررسی قرار داده است. این استاندارد،داده‌های مصرفی کاربران اپراتورهای محلی Videotron و Freedom Mobile را نیز در این تحقیق مورد بررسی قرار داد. 

براساس گزارش ماه آگوست OpenSignal تجربه‌ی استفاده از شبکه‌های موبایل در بیش از ۱۷۷۵۳۶ دستگاه تلفن‌همراه و با میلیاردها اندازی‌گیری مختلف در بازه‌ی زمانی ۱ آپریل تا ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار گرفته است. در‌نهایت اپراتور Telus توانسته مقام اول را در همه‌ی جنبه‌های این بررسی کسب کند.

Opensignal Canada Report 2020 (© Opensignal Limited)

اپراتور Telus در تمام بررسی‌های انجام شده در زمینه‌‌های تجربه‌ی ویدئویی، تجربه‌ی برنامه‌ها صوتی و سرعت دانلود و آپلود در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت. در بخش تجربه‌ی پوشش 4G نیز هر دو اپراتور Telus و Bell به مقام اول رسیدند. اپراتور Rogers در بخش دسترسی به شبکه‌های 4G بهترین اپراتور شناخته شد اما برای بخش تجربه‌ی بازی هر‌دو اپراتو Rogers و Telus با‌هم به صدر جدول راه یافتند.

 

سرعت دانلود

Opensignal Canada Report 2020 (© Opensignal Limited)

متوسط ​​سرعت دانلودی که کاربران Opensignal در شبکه Telus تجربه کرده‌اند ۷۲.۷ مگابیت بر ثانیه بوده که ۵.۲ مگابیت بر ثانیه سریع‌تر از رقیب نزدیک خود Bell، و ۱۸.۸ مگابیت بر ثانیه سریع‌تر از Rogers است.

 

در دسترس بودن 4G

Opensignal Canada Report 2020 (© Opensignal Limited)

اپراتور Rogers در بخش دسترسی به شبکه‌های 4G Opensignal رتبه‌ی اول را با درصد ۹۴.۲ کسب کرد و با اختلاف جزیی، از اپراتور Telus با درصد ۹۳.۲ پیشی گرفت. اپراتور Bell هم با امتیاز ۹۲.۲ درصد در رده‌ی سوم قرار گرفت.

تجربه‌ی سرعت آپلود

Opensignal Canada Report 2020 (© Opensignal Limited)

کاربران شبکه‌ی Telus سرعت آپلود متوسط ۱۰.۹ مگابیت بر ثانیه را تجربه می‌کنند که کمی سریع‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی اپراتور Rogers است.

به طور کلی در این تحقیق، اپراتور Telus به عنوان شبکه‌ای اعلام شد که در بیشتر جنبه‌های این بررسی و در بیشتر شهرهای کانادا مقام اول را به دست آورده است.

 

منبع: Dailyhive