Thursday, April 18, 2024
-2.7 C
Calgary

کمپانی Army & Navy پیش از این که برای همیشه منحل شود، یک حراج بزرگ دیگر برگزار می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از این که Army & Navy چندی پیش در همین ماه اعلام کرده بود که به دلایلی تجارت خود را منحل می‌کند،حال با توجه به شواهد این کمپانی در حال برگزاری یک حراج بزرگ دیگر در شعبه‌های نیووست‌مینستر و کلگری است.

بر اساس اظهارات مدیرعامل این کمپانی، Jacqui Cohen ، به زودی شعبه‌ی واقع در منطقه‌ی 101-year از این کمپانی بسته خواهد شد که دلیل آن را اینگونه بیان کرد:” چالش‌های ناشی از COVID-19 به ما ثابت کرد نمی‌توانیم بر این مشکل غلبه کنیم.”

بر اساس گزارش وبسایت این کمپانی، Samuel “Sam” Cohen، بنیانگذار این برند، اولین شعبه‌ی خود را در سال 1919 در خیابان Hastings در ونکوور افتتاح کرد که در آن محصولات جانبی نظامی می‌فروخت. از آنجا بود که او کار خود را گسترش داد و به 9 شعبه رسید که اولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادایی همواره تخفیف بودند، او همچنین در بخش جنوبی کانادا سیستم ارسال پستی را راه انداخت.

و حالا بر اساس اطلاعات موجود در حساب فیسبوک آنها، آخرین حراج این کمپانی تا حداکثر 40 درصد تخفیف روی تمامی اجناس فروشگاه از 4 ژوئن به مدت یک هفته همه روزه و از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر برپا خواهد بود. به نظر می‌رسد که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار گیرد.

منبع: Daily Hive