Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

مرحله پنجم واریز CEWS برای کارفرمایان کانادایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنا بر اعلام آژانس درآمد کانادا مرحله پنجم Canada Emergency Wage Subsidy (CEWS) آغاز شده است. این اولین دوره از برنامه پیشرفته CEWS محسوب می‌شود.

در اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد دایان لباتهلیر وزیر درآمد ملی کانادا تغییرات صورت گرفته در برنامه جدید را شرح داد:

  • تمدید CEWS، شامل جزئیات بازطراحی شده برنامه، تا تاریخ 21 نوامبر 2020.
  • افزایش واجدین شرایط دریافت سوبسید، به این ترتیب تمام کارفرمایان مشمول که کاهش درآمد داشته‌اند یک سوبسید اولیه دریافت خواهند کرد. مبلغ یارانه به میزان افت درآمد آن‌ها بستگی دارد.
  • سوبسید آن دسته از کارفرمایان که زیان قابل‌توجه دیده‌اند 25 درصد رشد خواهد کرد.
  • کارفرمایانی که برنامه‌های تجاری خود برای ماه‌های جولای و آگوست را نهایی کرده‌اند نگران دریافت نرخ سوبسید کمتر از گذشته نباشند.

لباتهلیر گفت: آژانس درآمد کانادا برای کمک به کارفرمایان در تمام سطوح و با هدف بازگرداندن کارکنان به محیط کار آماده است. از امروز افراد بیشتری می‌توانند برای دریافت کمک مالی اقدام کنند. من از کارفرمایانی که به دلیل شیوع COVID-19 متضرر شده‌اند می‌خواهم تا با استفاده از سامانه CRA’s CEWS calculator میزان سوبسید دریافتی خود را محاسبه کنند.

کارفرمایان واجد شرایط می‌توانند برای دریافت مرحله پنجم CEWS از طریق حساب My Business یا درخواست آنلاین CRA اقدام کنند. واریز سوبسید کسانی که حساب‌های حقوق و دستمزد برای پرداخت مستقیم را ایجاد کرده‌اند از پنج روز کاری آینده آغاز خواهد شد.

بگفته دولت فدرال تاکنون مبلغ 26.58 میلیارد دلار سوبسید از طریق برنامه CEWS میان بیش از 275،000 کارفرما توزیع شده و در نهایت میلیون‌ها کارگر از آن بهره‌ برده‌اند.

لباتهلیر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: برنامه پیشرفته CEWS از کارفرمایان و کارگران بیشتری حمایت مالی می‌کند و CRA اطمینان حاصل خواهد کرد که ابزار و حمایت‌ کافی برای کمک به کارفرمایان و دسترسی آن‌ها به این کمک‌ها وجود داشته باشد.

منبع: Daily Hive