Wednesday, April 17, 2024
2.1 C
Calgary

جریمه‌ی ۲۵۳ دلاری سرعت غیرمجاز در محدوده‌ی مدارس بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها هزاران دانش آموز در سراسر بریتیش کلمبیا به مدرسه‌ها باز می‌گردند. در این هفته‌‌ی مهم مقامات بریتیش کلمبیا به رانندگان یادآوری می‌کنند که محدودیت‌های ویژه‌ی سرعت در مناطق دارای مدرسه، بار دیگر به مرحله‌ی اجرا در می‌آیند.

رانندگانی که به دلیل عدم رعایت این محدودیت‌های جدید جریمه شوند و مشخص شود که محدودیت‌ها را رعایت نکرده‌اند باید انتظار پرداخت این جریمه‌های سنگین را داشته باشند.

در واقع بر اساس گزارش ICBC جریمه رانندگان پر‌‌سرعت در محدوده‌ی مدرسه‌ها، بین ۱۹۶ تا ۲۵۳ دلار است.

محدودیت سرعت در محدوده‌ی مدرسه‌ها، بین ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر از روز دوشنبه تا جمعه اعمال خواهد شد و این قانون سرعت رانندگی را تا ۳۰ کیلومتر در ساعت است محدود می‌کند.

همچنین در محدوده‌ی زمین‌های بازی، محدودیت سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت از طلوع خورشید تا غروب خورشید ادامه خواهد داشت و هر ۳۶۵ روز سال اعمال می‌شود.

علاوه بر سرعت غیرمجاز در مناطق مدرسه، BCAA در گزارش‌های خود اشاره کرده‌ است که رفتارهای پر خطر در حین رانندگی که توسط والدین کودکان و سرپرستان آن‌ها انجام می‌شود همواره یک مسئله‌ی دائمی بوده است.

بنا‌بر‌این، دستورالعمل‌های معمول در هنگام رانندگی‌ به شرح زیر به مردم یادآوری می‌شود؛ دستور‌العمل‌هایی مانند پیاده کردن کودکان و یا تحویل گرفتن آن‌ها و سوار شدن در ماشین در محدوده‌ی مدرسه‌ها:

  • به رعایت قوانین در مناطق تعیین شده احترام بگذارید و از کودک خود بخواهید که درب طرف پیاده‌رو سوار و پیاده شود.
  • حتی برای یک لحظه هم دوبل پارک نکنید زیرا این مانع دیده شدن سایر کودکان و حتی وسایل نقلیه می‌شود.
  • دور زدن ۳ فرمانه یا دور زدن‌های سریع را هرگز در محدوده‌ی مدرسه‌ها امتحان نکنید زیرا این مانور‌ها خطرناک هستند و می توانند سایر رانندگان و عابران پیاده را گیج کنند.
  • ازدحام در محدوده‌ی مدارس را کاهش دهید. در صورت امکان یا از ماشین‌های اشتراکی استفاده کنید یا با پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کودک خود را به مدرسه برسانید. اگر ترافیک بیش از حد سنگین است‌، یک مکان پارک قانونی پیدا کنید حتی اگر چند بلوک تا مدرسه فاصله داشته باشد و بقیه راه را با کودک خود پیاده روی کنید.

معلمان و کارمندان مدارس بریتیش کلمبیا روز سه‌شنبه ۸ سپتامبر به کلاس‌های درس بازگشته‌اند و کودکان نیز از ۱۰ سپتامبر به مدرسه‌ها برمی‌گردند.

منبع: Dailyhive