Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

۴ مکان عالی برای دیدن کاج‌های زرد دور از ازدحام جمعیت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کرونا کماکان تهدیدی خطرناک در جهان محسوب می‌شود. اما نمی‌توان زندگی را متوقف کرد. این روزها درحالی‌که بیشتر مناطق دیدنی آلبرتا بر روی گردش‌گران بازگشایی شده‌اند، پیشنهاد می‌شود که با برنامه‌ریزی قبلی و رعایت محدودیت‌های محلی و اقدامات بهداشت عمومی، به بازدید از جاذبه‌های مختلف بپردازید و از مناطقی که ممکن است خیلی شلوغ باشند صرف‌نظر کنید.

سپتامبر از زیباترین فصل‌های سال است؛ فصلی که باید از خانه بیرون زد، به کوه‌های راکی رفت و آرامش را در آن‌جا جستجو کرد. سپتامبر فصل رنگ‌های خیره‌کننده‌ است؛ فصل تغییر اعجاب‌انگیز رنگ برگ‌های درخت‌های کاج سیاه به طلایی‌های درخشان.

اگر‌چه Larch Valley از محبوب‌ترین مکان‌ها برای شکار تغییر رنگ درختان کاج در حین پیاده‌روی است، اما همین محبوبیت آن و ازدحام جمعیت و مسیرهای شلوغ AKA می‌تواند گردش‌گران بسیاری را از این ماجراجویی دور کند.

خبر خوب این‌که خوشبختانه چند مکان محدود دیگر هم در سراسر کشور وجود دارد که می‌توانید معجزه‌ی خیره‌کننده‌ی تغییر رنگ برگ‌های درخشان کاج‌های زرد را ببینید.

در این مطلب، پیکوبینو این مکان‌های خلوت را برای دیدن درختان زرق و برق دار کاج که در ماه‌های سپتامبر و اکتبر تماشایی هستند، به شما معرفی خواهد کرد:

برای امنیت خود، لطفا قبل از شروع ماجراجویی بعدی، از آمادگی کامل خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مربوط به نحوه تدارک سفر و ایمن ماندن در هنگام پیاده‌روی در این لینک و این لینک قابل دسترس است. همچنین راهنمای کلی بازدیدکنندگان پارک‌های کانادا در اینجا موجود است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ ردپایی از خود به‌جا نگذارید، وسایلی که آماده کرده‌اید را همراه خود داشته باشید، در مسیرهای مشخص شده راه بروید و از غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنید. علاوه بر این لطفا توجه داشته باشید که عکس سلفی گرفتن در شرایط خطرناک می‌تواند غیرمسئولانه و حتی مرگ‌آور باشد!

Pocaterra Ridge

https://www.instagram.com/p/CDmtK49piGk/?utm_source=ig_embed

با یک پیاده‌روی طولانی در حدود ۱۲ کیلومتر (تقریبا ۵ تا ۷ ساعت) می‌توان به منطقه‌ی Pocaterra Ridge رسید که در حومه‌‌ی Kananaskis واقع شده است. بعد از رسیدن به منطقه‌ی Pocaterra Ridge با افزایش ارتفاع تقریبی ۱۰۰۰ متر مواجه خواهید شد و این به این معنی‌ست که این راه طولانی شما را به منظره‌هایی شگفت‌انگیز در ارتفاعات خواهد رساند. فقط مطمئن شوید که قطب های خود را بیاورید.

برای رفتن به منطقه‌ی Pocaterra Ridge به سمت پارکینگ Little Highwood Pass برانید و ادامه‌ی مسیر را به راحتی از این مکان یپدا خواهید کرد.

 

Chester Lake

https://www.instagram.com/p/Bl5pG57ASli/?utm_source=ig_web_copy_link

مسیر پیاده‌روی دریاچه‌ی The Chester Lake نیز در Kananaskis واقع شده است؛ اگرچه فقط کمی کمتر از ۹ کیلومتر پیاده‌روی در پیش دارد. افزایش ارتفاع در دریاچه‌ی The Chester Lake حدود ۴۲۴ متر است و درختان اطراف آن نیز به همان رنگارنگی که انتظار دارید خواهند بود. بنابراین اگر هدف اصلی‌تان بیشتر تماشای رنگ‌های ناب درختان کاج زرد است تا ورزش و پیاده‌روی؛ اینجا بهترین گزینه برای شماست.

برای رفتن به دریاچه‌ی The Chester Lake باید از بزرگراه Dorrien / Spray Lakes Road گذشته سپس از Canmore Nordic Centre عبور کرده و سپس حدود ۲ کیلومتر از دور برگردان  Mount Shark turnoff عبور کرد.

 

Rowe Lakes

https://www.instagram.com/p/BXMMMFeAOOP/?utm_source=ig_embed

در واقع با انتخاب دریاچه‌های Rowe Lakes برای پیاده‌روی، گزینه‌های بیشتری پیش روی خود خواهید داشت زیرا در این مسیر اولین دریاچه را تنها بعد از ۸ کیلومتر پیاده‌روی و دومی را بعد از ۱۳ کیلومتر خواهید دید. دریاچه‌های Rowe Lakes که در پارک ملی Waterton Lakes National Park واقع شده‌اند، خود به تنهایی می‌توانند مقصد یک سفر یک‌روزه‌ی آخر هفته‌ای باشند زیرا در طول این پیاده‌روی هیجان‌انگیز می‌توانید تا دلتان بخواهد درخت‌های کاج زرد و رنگارنگ ببینید؛ اگرچه برای رسیدن به دریاچه‌های Rowe Lakes نیاز دارید تا کمی هم رانندگی کنید.

مسیر رسیدن به دریاچه‌های Rowe Lakes را به‌راحتی می‌توانید در ضلع شمالی پارک Akamina Parkway واقع در غرب دهکده‌ی Waterton Village بعد از گذشتن از مسیر Lineham پیدا کنید.

Buller Pass

https://www.instagram.com/p/B2wISjKBqeU/?utm_source=ig_web_copy_link

با طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی این لیست آشنا شوید: مسیر Buller Lake با یک دور برگشت ۱۴.۶ کیلومتری و افزایش ۶۷۰ متری ارتفاع از سطح زمین. با طی کردن این مسیر تقریبا بعد از ۴۵ دقیقه پیاده‌روی، تغییر اعجاب‌انگیز رنگ برگ‌های درخت‌های کاج سیاه به طلایی‌های درخشان شروع خواهد شد؛ بنابراین برای لذت بردن از این منظره‌ی ناب واقعا هم نیازی به طی کردن تمام این کیلومتر مسافت ندارید زیرا از میانه‌های راه بهشت کاج‌های زرد شروع خواهد شد. مسیر Buller Lake را می‌توانید درست روبروی منطقه روزمره Buller Mountain پیدا کنید؛ که در‌واقع ۱۳ کیلومتر با Canmore Nordic Centre در منطقه‌ی Kananaskis Country فاصله دارد.

منبع: Dailyhive