Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

واکسن آنفولانزا رایگان از 19 اکتبر در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خوب، ما هنوز واکسن COVID-19 نداریم ، اما حداقل میتوانیم خود را در برابر آنفولانزای فصلی محافظت کنیم. از روز دوشنبه، 19 اکتبر ، افراد خاصی در سراسر استان می توانند واکسیناسیون شخصی آنفلوانزا را به صورت کاملاً رایگان انجام دهند.

فقط در سال گذشته، تقریباً 1.43 میلیون دوز واکسن به ساکنان آلبرتا تزریق شده است ، اگرچه این فقط 32.8٪ از کل جمعیت استان را تشکیل می دهد. حتی اگر فردی بالغ، سالم و جوان باشید ، توصیه می شود که این واکسن را بزنید زیرا می تواند به محافظت از افرادی که ممکن است سیستم ایمنی ضعیف تری داشته باشند ، کمک کند.

سازمان بهداشت آلبرتا اظهار داشت که فقط در سال گذشته 8,470 مورد آنفلوانزا مورد تأیید آزمایشگاه برای آلبرتا گزارش شده است و در نتیجه 39 نفر که با ویروس در بیمارستان بستری شده بودند ، فوت کردند.

با توجه به تهدید مداوم ویروس کرونا ، که در طی هفت ماه گذشته جان 267 از جمعیت را گرفته است ، لازم است که واکسیناسیون آنفلوانزا از قبل رزرو شود که فقط از طریق سازمان بهداشت آلبرتا (AHS) ارائه می شود.

طبق وب سایت خدمات بهداشتی آلبرتا ، واکسیناسیون آنفلوانزا از طریق AHS به کودکان زیر پنج سال و خانواده یا اعضای خانواده آنها ارائه می شود ، اگرچه لازم است این واکسن از طریق یک ابزار رزرو آنلاین که از 13 اکتبر در دسترس است ، رزرو شود.

تمام آلبرتایی های دیگر باید برای تهیه واکسن با داروساز یا پزشک خود تماس بگیرند.

منبع: Daily Hive