Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

جریمه 5000 دلاری برای رعایت نکردن قوانین COVID-19 در تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حال حاضر تورنتو می‌تواند به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشت عمومی برای کنترل شیوع COVID-19 افراد را تا سقف 5000 دلار و شرکت‌های بزرگ را تا سقف 25000 دلار در روز جریمه کند.

معمولاً بازرسان بهداشت عمومی تورنتو این قانون را اجرا می‌کنند، اما اکنون این جریمه‌ها توسط افسران اجرایی آیین‌نامه و پلیس تورنتو صادر می‌شود و اختیار اجرای دستورات اضافی به این دو سازمان محول شده است.

به گفتۀ فرمانده متیو پگ، آخر هفته در یک منطقۀ تفریحی، به وضعیت 80  رستوران رسیدگی شد که از این تعداد 71 رستوران مطابق مصوبه عمل می‌کردند و به 5 رستوران با فضای سرپوشیدۀ ناهارخوری اتهام زده شد. همچنین 4 اخطار نیز صادر شده است.

31 برگ جریمه و 13 اخطار برای فعالیت غیرقانونی در سواحل صادر شده است. به گفتۀ پگ افسران 31 آتش بزرگ غیرقانونی را خاموش کردند که شامل 3 آتش بدون مراقب و رها شده بوده است.

همچنین 25 مورد شکایت از اجتماعات خصوصی ثبت شده است. پگ خاطرنشان کرد که یک جشن تولد بزرگ در منطقۀ کیپلینگ و بلور برگزار شد، جایی که 100 نفر در آن حضور داشتند. وی در ادامه افزود: «این مهمانی به سرعت تعطیل شد و اتهامات به میزبانان این مراسم تحت قانون بازگشایی انتاریو تفهیم شد.»

با این حال، وی خاطرنشان کرد که اکثر رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکزغذایی مطابق مصوبه بوده‌اند. از 4104 موسسۀ مورد بازرسی قرار گرفته از 20 ژوئن و 10 نوامبر 376 یا 9٪ با طبق مصوبه عمل نمی‌کردند. به‌عبارت دیگر می‌توان گفت که 91% این مکان‌ها با مصوبه مطابقت داشته‌اند.»

تورنتو در 14 نوامبر تبدیل به منطقۀ قرمز شد، اما محدودیت‌های اضافی توسط پزشک ارشد شهر، ایلین دو ویلا، تحت مادۀ 22 قانون حمایت و ارتقای سلامت اعمال شده است.

این برنامه‌ها شامل بسته شدن ناهارخوری‌های با فضای سرپوشیده، کلاس‌های تناسب اندام، سینماها و کاهش اجتماعات؛ به فقط خریدهای ضروری توسط یک یا دو نفر محدود شده است.

 

منبع: dailyhive