Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

در حال حاضر بلیط‌های 2021 کلگری اِستمپید فروخته می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری اِستمپید با وجود بلاتکلیفی تابستان سال آینده، متأثر از همه‌گیری COVID-19، به برنامه‌ریزی خود برای برگزاری نمایش 2021 ادامه می‌دهد.

نسخۀ رسمی پوستر رونمایی شدۀ اِستمپید اطلاعاتی را در مورد چگونگی برگزاری باشکوه‌ترین نمایش فضای باز کرۀ زمین در سال آینده  را نشان می‌دهد. درواقع سازمان‌دهندگان برنامه‌های میزبانی خود را پیش می‌برند و بلیط‌های رودیو (گاوبازی) و نمایش‌های شبانه در حال  فروش هستند.

در پوستری که 17 نوامبر منتشر شده آمده است که : «با توجه به اینکه سلامت و ایمنی جامعه اولویت اصلی ماست، اِستمپید در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی نمایش مطابق با همۀ دستوران بهداشت عمومی است، تا با خیال راحت در جشن سالانه‌یمان به مردم خوش آمد بگوییم.»

کلگری اِستمپید 2020 چند ماه پیش از افتتاح به دلیل اقدامات سختگیرانۀ قرنطینه لغو شده بود، اما پس از سرکوب موج اول همه‌گیری دوباره برگزار خواهد شد.

تعداد موارد ویروس کرونا در آلبرتا از آنچه در بهار بوده ــ و در بسیاری موارد دوبرابر شده است ــ فراتر رفته است. برگزارکنندگان اِستمپید هنوز هم خوش‌بین هستند که نمایش سال آینده برگزار خواهد شد.

استیو مک‌دونا، نایب رئیس اول هیئت مدیرۀ کلگری اِستمپید می‌گوید: «با توجه به اینکه ما هنوز تمام جزئیات اِستمپید 2021 را نداریم، چیزی که می‌توانیم به شما بگوییم این است که وقتی گروه ما دوباره آمادۀ سواری باشد، ما اینجا خواهیم بود. و این بار که ما برای جشن گرفتن دور هم جمع شویم، برایمان با ارزش‌تر خواهد بود.»

در حال حاضر می‌توانید بلیط‌ها را برای رودیوی کلگری اِستمپید 2021 و نمایش شبانه به صورت آنلاین خریداری کنید که شامل ورود به زمین اِستمپید برای کل روز می‌شود.

همچنین در این پوستر ذکر شده است که گزینه‌های تغییر بلیط و حتی استرداد کامل آن نیز در صورت لزوم وجود دارد.

پیش‌بینی می‌شود کلگری اِستمپید 2021 از جمعه 9 جولای تا یکشنبه 18 جولای برگزار خواهد شد.

منبع: dailyhive