Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

بهترین پیست‌های اسکیت روی یخ در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تعطیلات زمستانی بهترین زمان برای اسکیت روی یخ در کنار خانواده و دوستان است. وجود پیست‌‌های عالی در داخل و نزدیکی شهر کلگری باعث شده تا هیچ بهانه‌ای برای آماده کردن کفش‌های اسکیت باقی نماند.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت و اکانت توییتر شهرداری کلگری از آخرین اطلاعات درباره زمان بازگشایی و ساعت فعالیت پیست‌ها مطلع شوید.

Bowness Park Lagoon

در تابستان شهروندان بسیاری برای قایق‌سواری و سوار شدن قطار به Bowness Park در شمال‌غرب کلگری می‌آیند؛ اما یخ زدن تالاب زیبای پارک بین ماه‌های دسامبر تا فوریه آن را به بهشت اسکیت بازها تبدیل می‌کند. امکان کرایه کفش اسکیت به قیمت روزانه 10 دلار وجود دارد و کلاه بصورت رایگان به شما داده خواهد شد.

آدرس: 8900 48th Avenue NW

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

Prince’s Island Lagoon

این پیست در قلب شهر واقع شده و یکی از زیباترین نقاط برای اسکیت روی یخ محسوب می‌شود. قرار داشتن تالاب در پارک Prince’s Island باعث شده تا امکانات تفریحی و رفاهی متعدد در نزدیک شما باشند.

آدرس: Prince’s Island Park

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

Carburn Park

این پارک زیبا در جنوب‌شرق کلگری به مکانی عالی برای ماهیگیری و تماشای پرندگان در تابستان تبدیل می‌شود. با آغاز زمستان دوستداران اسکیت روی یخ برای لذت بردن از Carburn می‌آیند. متاسفانه امکان کرایه اسکیت وجود ندارد اما سرویس بهداشتی عمومی آن همیشه برقرار است. منظره زیبای پارک به مرکز شهر بسیار آرامش‌بخش می‌باشد.

آدرس: 67 Riverview Drive SE

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

Big Marlborough Park

وجود مسیرهای پیاده‌روی متعدد، دو پارکینگ بزرگ و محوطه سورتمه‌سواری Big Marlborough را به مقصدی عالی برای تفریحات و ورزش‌های زمستانی تبدیل کرده‌اند. سکوهای نشستن و سیستم گرمایشی تعبیه شده شما را در هنگام استراحت گرم نگاه می‌‎دارند. امکان کرایه کفش اسکیت وجود ندارد اما بخاطر نزدیکی به Memorial Drive East و Trans-Canada دسترسی به آن آسان است.

آدرس: 6033 Madigan Drive NE

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

Thomson Family Park

این مجموعه دارای پیست اسکیت فضای باز، پارک بازی برای کودکان، مسیرهای پیاده‌روی بسیار و محوطه پیکنیک می‌باشد و تمام نیازهای یک خانواده در آن یافت می‌شوند

آدرس: 1236 16th Avenue SW

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

Olympic Plaza

این پیست زیبا در قلب شهر کلگری از اواسط نوامبر تا اواسط مارچ قابل استفاده است. تنها با یک پیاده‌روی مختصر از ایستگاه قطار City Hall می‌توانید به پیست برسید. منظره‌ چشم‌نواز آسمانخراش‌های شهر مخصوصا Calgary Tower اسکیت بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. بعلاوه در روزهای پایانی سال اطراف پیست پر از جاذبه‌های کریسمسی زیبا و رنگارنگ هستند.

از پنجشنبه تا عصر یکشنبه امکان کرایه کفش اسکیت وجود دارد. هزینه کرایه برای کودکان 8 و برای بزرگسالان 12 دلار می‌باشد. قیمت کرایه کلاه نیز 5 دلار است.

آدرس: 228 8th Avenue SE

زمان بازگشایی: هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب

North Glenmore Ice Trail

این محوطه اسکیت از ماه دسامبر امسال و به صورت آزمایشی در پارک افتتاح می‌شود تا علاقه‌مندان در 730 متر از مسیرهای متصل به هم در پارک اسکیت بازی کنند. نیمکت، محل پیکنیک و توالت‌های سیار برای آن پیشبینی شده است.

آدرس: 7305 Crowchild Trail SW

زمان بازگشایی: احتمالا از اواخر ماه دسامبر – هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب

Prairie Winds Park

در روزهای گرم تابستان بسیاری بخاطر وجود استخر قایقرانی و شنا و پارک آب‌بازی مخصوص کودکان به Prairie Winds می‌آیند. اما سرد شدن هوا شرایط را برای اسکیت‌بازی محیا می‌کند. قرارگیری پارک در کنار فرودگاه باعث شده تا بتوان منظره نشست و برخواست هواپیماها را تماشا کرد. پارک دارای توالت‌های سیار، محل سرپوشیده برای پیکنیک و شیب برفی برای سورتمه‌سواری است.

آدرس: 223 Castleridge Boulevard NE

زمان بازگشایی: نیمه دوم دسامبر

با وجود آنکه اکثر نواحی آلبرتا بر روی گردشگران بازگشایی شده اما بهتر است پیش از برنامه‌ریزی سفر از وضعیت مقصد خود مطلع شوید. حتما مقررات و محدودیت‌های محلی را مطالعه کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را رعایت کنید.

منبع: Daily Hive