Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

وضعیت اضطراری بریتیش‌کلمبیا در سال 2021 ادامه می‌یابد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت بریتیش‌کلمبیا بطور رسمی وضعیت اضطراری در این استان را تا تاریخ 25 ژانویه 2021 تمدید کرد.

به این ترتیب مقامات استانی اجازه خواهند داشت تا قوانین اضطراری در استان را همچنان اجرا کرده و برای پیشگیری، پاسخ یا کاهش دادن اثرات بحران فعلی به دارایی‌های موردنیاز دسترسی داشته باشند. شرایط اضطراری طبق قانون Emergency Program تصویب شده است.

از تاریخ 18 مارچ 2020 دکتر بانی هنری رئیس سازمان بهداشت کانادا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی را در استان اعلام کرد و تصمیم اخیر برای تمدید آن به توصیه سازمان بهداشت و مقامات مدیریت اورژانس بریتیش‌کلمبیا گرفته شده است.

نخست‌وزیر جان هورگان در اینباره گفت: می‌خواهم از تمام شهروندان استان بخاطر همکاری و مراقبت از خود و عزیزانشان در این سال دشوار سپاسگذاری کنم. با ورود واکسن‌های بیشتر می‌توانیم پایان این کابوس وحشتناک را متصور شویم اما باید توجه داشت ایمنی جمعی به سرعت رخ نمی‌دهد. ما باید در تعطیلات پایان سال و همین‌طور سال آینده همچنان به دستورالعمل‌ها بهداشتی عمل کرده و به تلاش خود برای جلوگیری از انتشار ویروس ادامه دهیم.

در تاریخ 16 دسامبر 2020 مقامات بریتیش‌کلمبیا از اجرای قوانین سختگیرانه‌تر برای حفاظت از شهروندان بریتیش‌کلمبیا و کاهش اثرات ناشی از ویروس COVID-19 خبر دادند. طبق این مقررات نیروهای اجرایی استان اجازه یافتند تا بطور دائم با ماموران پلیس همکاری کرده و با صدور برگه‌های جریمه رفتار شهروندان در اماکن عمومی را کنترل و رصد کنند.

مایک فارنورت وزیر امنیت عمومی و دادستان کل بریتیش‌کلمبیا نیز جریمه نقض محدودیت‌های کرونا را افزایش داد.

او افزود: نیروهای پلیس در سالی که گذشت عملکردی عالی داشته‌ و در اعمال و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفاظت از شهروندان بسیار خوب ظاهر شدند. برگزاری جشن در این روزها بسیار اهمیت دارد اما وضعیت امسال با سال‌های گذشته متفاوت است. بار دیگر صراحتا اعلام می‌کنم که چنانچه شهروندان قوانین را زیر پا بگذارند حتما با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: Daily Hive