Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

کانادا بهشت درونگرایان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق مطالعه‌ای که اخیرا انجام شده کانادا بخاطر تراکم جمعیت پایین، اینترنت پرسرعت و هزینه‌های زندگی کم، بهترین کشور دنیا برای زندگی افراد درونگراست.

محققان Merchant Machine، وبسایتی آماری در بریتانیا، کشورها را براساس چهار فاکتور مورد توجه درونگرایان بررسی و مقایسه کرده است.

این فاکتورها تراکم جمعیت در هر متر مربع، سرعت Wi-Fi، میانگین دستمزد سالیانه و هزینه‌ اجاره‌بهای ماهیانه یک آپارتمان تکخوابه در مرکز شهر، می‌باشند.

اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که تراکم جمعیت  کانادا در هر متر مربع تنها چهار نفر و میانگین سرعت Wi-Fi آن 145 Mbps است. همچنین میانگین دستمزد 29،587 پوند (51،550.11 دلار کانادا) و میانگین اجاره‌بهای ماهیانه 1،027 پوند (1،787.44 دلار کانادا) هستند.

هرچند تراکم جمعیت استرالیا 1 نفر از کانادا کمتر بوده اما سرعت 56 Mbps اینترنت آن باعث شد تا در جایگاه دوم قرار گیرد. ایسلند نیز در مقایسه با کانادا هزینه اجاره‌بهای ماهیانه بیشتر و سرعت اینترنت پایین‌تری داشت و رتبه‌ای بهتر از سومی نصیبش نشد.

رتبه‌های چهارم تا دهم نیز بترتیب به روسیه، فنلاند، نیوزلند، سورینامی، مائوریتانیا، نروژ و بلیز رسید.

وبسایت Merchant Machine علاوه بر این مشاغل رویایی درونگرایان را نیز بررسی کرده است. بر این اساس نویسندگی بعنوان بهترین شغل و پزشکی و منجمی نیز دیگر گزینه‌های عالی برای اشتغال معرفی شده‌اند.

شغل خبرنگاری هم بخاطر امکان فعالیت انفرادی و امتیاز اجتماعی پایین در میان 15 گزینه برتر جای گرفته است.

برای تماشای نمودارها و جداول به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive