Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

پنج افشاگری بزرگ پرینس هری و مگان در مصاحبه با اوپرا وینفری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بالاخره انتظارها به سر رسید و مصاحبه پرینس هری و مگان مارکل با اوپرا یکشنبه، ۷ مارچ پخش شد.

این مصاحبه صمیمی اولین گفتگوی دوک و دوشس ساسکس با رسانه‌ها بعد از کناره‌گیری رسمی از وظایفشان در خاندان سلطنتی انگلیس است. آنها اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کنند.

این شما و این پنج افشاگری بزرگ آنها درباره دوران حضورشان در خاندان سلطنتی.

کِیت میدلتون یک‌بار مگان را به گریه انداخت

رسانه‌های زرد قبلا موردی شبیه این را گزارش کرده بودند، البته در قصهٔ آنها مگان چهرهٔ بد بود و کِیت را به گریه انداخته بود. اما مگان در مصاحبه با اوپرا قضیه را اصلاح کرد و گفت که کِیت او را به گریه انداخته است.

دعوا بر سر لباس ساقدوش‌های عروس بود. مگان بدون ورود به جزئیات می‌گوید: «واقعا به احساسات من ضربه زد و به گریه افتادم. هفتهٔ سختِ منتهی به ازدواج بود، کِیت از چیزی ناراحت شد. ولی بالاخره از من عذرخواهی کرد و با آوردن گل و یادداشت دلجویی، ماجرا تمام شد.»

تیرگی احتمالی رنگ پوست فرزندشان موضوع بحث دربار بود

Sussexroyal 58409692 120847025777724 4507993678303256149 n 2

مگان که حالا ۳۹ ساله است به اوپرا گفت: «بحث‌ها و نگرانی‌هایی درباره اینکه رنگ پوستش چقدر ممکن است تیره باشد، در دربار وجود داشت.»

او دقیقا نگفت که کدام اعضای خاندان سلطنتی این پچ‌پچ‌های نژادپرستانه را راه‌انداخته‌اند.

آرچی که در ماه مِی ۲ ساله می‌شود، هیچ لقب سلطنتی‌ای ندارد و مگان تایید کرد که آن را از او دریغ کرده‌اند: «آنها نمی‌خواستند آرچی لقب پرینس داشته باشد…که با پروتکل‌های خودشان هم در تضاد است و محافظت امنیتی را هم از او دریغ کردند.»

فرزند دوم‌شان دختر است!

هری و مگان از ذوق خودشان برای تولد فرزند دوم نیز به اوپرا گفتند. فرزندی که دختر است و چند ماه دیگر به دنیا می‌آید.

Meghan and Harry

هری گفت: «اینکه آدم فرزندی داشته باشد، چه دختر چه پسر فوق‌العاده است. اما اینکه یک پسر و بعد یک دختر داشته باشی…واقعا دیگر آرزویی باقی نمی‌ماند.»

مگان و هَری قبل از مراسم رسمی، ازدواج کرده بودند

۱۹ مِی ۲۰۱۸ بود که دنیا مراسم رسمی ازدواج آنها را به طور زنده تماشا کرد. اما حالا افشا کرده‌اند که قبل از آن در یک مراسم مخفیانه زن و شوهر شده بودند.

مگان به اوپرا گفت: «می‌دانید، ما سه روز قبل از آن مراسم، ازدواج کرده بودیم. هیچ کسی این را نمی‌داند. با اسقف اعظم تماس گرفتیم و گفتیم “ببینید، آن مراسم برای مردم دنیا است.”»


بنابراین در یک مراسم خلوت، با حضور اسقف کانتربری سوگند زناشویی را یاد کردند که در تضاد کامل با مراسم ۶۰۰ نفرهٔ چند روز بعد بود.

مگان می‌گوید: «ما پیوندی میان خودمان می‌خواستیم. بنابراین عهدی که بستیم، همان است که خودمان در حیاط پشتی خانه، با حضور اسقف کانتربری خواندیم و عکسش در اتاقمان است. فقط خودمان سه نفر.»

مگان به فکر خودکشی افتاده بود

مگان اعتراف کرد که انتقادات و نظرات رسانه‌ای باعث شده بود «نخواهم دیگر زنده باشم.»

«از گفتنش در آن زمان، از گفتنش به هری احساس شرم می‌کردم. اما می‌دانستم که اگر به او نگویم، ممکن است انجامش دهم. واقعا دلم می‌خواست دیگر زنده نباشم…این فکر دائمی و ترسناک مدام در سرم بود.»

او به اوپرا گفت که با تقاضایش برای حضور در مرکزی روانی مخالفت شده بود.

«رفتن به بیمارستان تقاضای من بود. ولی وقتی در خاندان سلطنتی زندگی می‌کنی، امکان اینکه یک اوبر بگیری و به نزد دکتر بروی، نیست. باید مرا درک کنی…وقتی وارد قصر شدم، آخرین باری بود که پاسپورت، گواهینامه رانندگی، و کلیدهایم را دیدم. همه‌اش را باید کنار بگذاری.»

کمی پس از این ماجراها بود که آنها برای همیشه از انگلیس رفتند و پس از مدتی زندگی در کانادا، در نهایت خانه‌ای در کالیفرنیا خریدند.

منبع: Daily Hive