Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا آماده برای کلاس‌های حضوری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات بریتیش کلمبیا می‌گویند دانش‌آموزان و مدارس دوره متوسطه باید برای برگزاری کلاس‌های حضوری در پاییز آماده باشند.

براساس خبری منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در روز دوشنبه، دکتر بانی هنری  مدیر کل بهداشت استان به دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها توصیه کرد برای «بازگشت کامل» به دانشگاه و ادامه روند یادگیری در ماه سپتامبر آماده شوند.

وزیر آن کانگ معتقد است بازگشت به شرایط عادی برای سلامت دانش‌آموزان خوب خواهد بود.بای

وی در این خصوص گفت: «این سال بطور باور نکردنی دشوار بوده است و من از بسیاری از دانش‌آموزان، اعضای هیئت علمی و کارکنان شنیده‌ام که در صورت امن بودن شرایط مشتاق به بازگشت به دانشگاه‌ها هستند.»

«من همچنین افرادی را می‌شناسیم که از این خبر مضطرب خواهند شد. اما امنیت شما اولیت اصلی ما است. ما در هر مرحله با دکتر هنری و تمام همکارانمان در تلاش خواهیم بود که اقدامات صحیح برای حفظ امنیت مردم انجام گیرد.»

یک سال پیش در مارس ۲۰۲۰ دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کانادا به دلیل شیوع پاندمی در کشور، به صورت موقت به آموزش آنلاین روی آوردند.

اتحادیه دانش‌آموزان بریتیش کلمبیا می‌گوید این موضوع که بسیاری از دانش‌آموزان کانادایی به پشتیبانی و منابعی که برای استفاده از راه دور طراحی شده‌اند دسترسی ندارند همه‌گیر بوده است.

تانیشا کلسن رئیس هیئت مدیره گفت: «اطلاعیه امروز برای بسیاری از دانش‌آموزانی که برای کسب موفقیت در یک محیط آموزشی آنلاین آزمایش نشده تلاش می‌کنند، بسیار مسرت‌بخش است؛ ضمن اینکه سلامت، امنیت و مشکلات اقتصادی پیش آمده ناشی از پاندمی کنترل می‌شود.»

دانشگاه بریتیش کلمبیا در بیانیه‌ای که در روز دوشنبه صادر کرده بود اعلام کرد که در حال آماده‌سازی محیط برای بازگشت به فعالیت‌های عادی دانشگاه در ماه سپتامبر است و در حال حاضر برای ایجاد تغییرات برنامه‌ریزی می‌کند.

منبع: Dailyhive