Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

افتتاح اولین هتل فضایی دنیا در سال ۲۰۲۷

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هنگامی که جوان‌تر بودیم، همگی فکر می‌کردیم  در سال ۲۰۲۱ می‌توانیم اتومبیل‌های معلق، هاوربرد و شلوارهای نقره‌ای را تجربه کنیم. امّا متاسفانه اینطور نشد و تنها چیزی که بدست آوردیم آیفون و پرینترسه‌بعدی بود. با وجود اینکه این اختراعات بسیار کاربردی و به طور خارق‌العاده‌ای نوآوارانه هستند، هنوز هم به دنبال چیزهای دیگر و حتی خیلی بزرگتر، مثل هتل فضایی می‌گردیم. البته که غیرممکن به‌نظر می‌رسد، درسته؟

اگر بهتان بگوییم نسخه ایدئال ما از آینده در راه است و احتمالاً فقط ۶ سال دیگر باید برای به حقیقت پیوستنش صبر کنیم چطور؟

برای اولین بار است که در واقع احساس می‌کنیم جهشی رو به جلو داریم، زیرا شرکت ساختمان‌سازی Orbital Assembly Corporation ساخت هتل Voyager Station که یک هتل فضایی لوکس است را آغاز کرده و آن را در سال ۲۰۲۷ افتتاح می‌کند.

براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت،‌ این هتل به منظور سازگاری تجارت، تولید، سازمان‌های فضایی ملی که در مورد گرانش کم تحقیق می‌کنند و گردشگران فضایی که قصد دارند زندگی را در یک ایستگاه فضایی بزرگ با احساس آسودگی در گرانش کم و همچنین یک هتل لوکس تجربه کنند طراحی شده است.

با وزنی بیش از ۲۴۱۸ تن، گفته می‌شود که این استراحتگاه میان کهکشانی می‌تواند ۲۸۰ مهمان را در خود اسکان دهد. این هتل به ۱۱۲ خدمه نیاز خواهد داشت و تمام امکانات رفاهی که یک هتل خوب باید داشته باشد مثل کافه رستوران، سالن بدن‌سازی و فضاهای اشتراکی را داراست.

متاسفانه همان طور که می‌توانید تصور کنید سفر به این هتل فضایی برایتان بسیار گران تمام می‌شود. قیمت نهایی اتاق‌ها مشخص نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت هر اتاق بیش از ۲۵۰،۰۰۰ دلار باشد، هزینه‌ای که شرکت فضاپیمایی آمریکایی Virgin Galactic گفته است که به ازای سوار کردن هر مسافر به سفینه‌اش دریافت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرز ساخت Voyager Station و برای رزرو جای خود و یا حتی فقط برای دیدن تصاویر بیشتر به وب‌سایت رسمی آنها سر بزنید و لذت ببرید.

 

منبع: Curiocity