Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

همه چیز در مورد قوانین گردهمایی‌ تا سقف 10 نفر در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر بانی هنری رییس بهداشت استان روز پنجشنبه اعلام كرد كه در حال اصلاح دستورات خود در مورد گردهمایی‌ها و رویدادهاست.

هنری در این کنفرانس خبری گفت: «تغییر در محدودیت‌های گردهمایی به این معنی است که فرزندان شما می‌توانند در تعطیلات ماه مارس با دوستانشان تفریح کنند. شما می‌توانید دوستان خود برای صرف قهوه، گفتگو و یا پیک‌نیک در پارک ملاقات کنید.»

به روزرسانی قوانین مارس 2021

رییس بهداشت استان با بیان اینکه اکنون حداکثر 10 نفر می‌توانند در فضای باز تجمع کنند تاکید کرد که تمام محدودیت‌های اجتماعات فضای بسته همچنان پابرجاست. برای مثال:

تجمع حداکثر 10 نفر در پارک یا ساحل مجاز است

تجمع حداکثر 10 نفر در حیاط منازل مجاز است

تجمع افراد در فضای سرپوشته منازل با هر تعدادی غیرمجاز است

در گردهمایی‌های مختلف که افراد جدید در آنها حضور دارند شرکت نکنید و با افرادی که از قبل می‌شناسید در تماس باشید. از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی اجتماعی را حفظ کنید.

قوانین تجمع در اقامتگاه‌ها با فضای باز و بسته

هرگونه گردهمایی داخل محل سکونت شما با افراد دیگری به جز ساکنین اصلی غیرمجاز است. اگر تنها زندگی می‌کنید از دعوت دوستان و خانواده پرجمعیت به منظور گذراندن تعطیلات در محل اقامتتان خودداری کنید. از میزبانی مهمانی یا برنامه ویژه پرهیز کنید.

اجتماعات در فضای داخلی و سفر

هنری با وجود اصلاح محدودیت‌ها گفت هنوز هیچ تغییری در محدودیت‌های اجتماعات داخلی صورت نگرفته است. این قانون شامل بارها، رستوران‌ها و شراب‌فروشی‌ها می‌شود.

قوانین مرتبط با رستوران‌ها در فضای باز و بارپاسیوها

این استان تأیید کرد علی‌رغم اصلاح قوانین اجتماعات، محدودیت‌های بارپاسیوها و رستوران‌های فضای باز همچنان قابل اجرا است و مردم فقط باید با افراد خانواده خود و حداکثر 6 نفر در هر میز حضور پیدا کنند. افرادی که تنها زندگی می‌کنند نیز حداکثر با دو شخصی که به طور منظم با آنها در ارتباط هستند می‌توانند در این فضاها حضور داشته باشند

سفر

هیچ تغییری در محدودیت‌های سفر این استان ایجاد نشده است. دکتر هنری اعلام کرد که قوانین به شکل قبل اجرا می‌شوند و مردم باید از مناطق خارج نشوند و با اجتماعات محلی ارتباط داشته باشند. افرادی که خارج از شهر کلبه دارند می‌توانند از املاک خود بازدید کنند.

منبع: Dailyhive