Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

گشایش یک استودیوی فیلمسازی بزرگ با فرصت‌های شغلی جدید در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک استودیوی فیلمسازی جدید در کلگری افتتاح شده که مساحت قابل فیلمبرداری آن ۹,۳۰۸ مترمربع (تقریبا ۱ هکتار) است و امیدها برای جذب پروژه‌های فیلمسازی عظیم را افزایش می‌دهد.

WFW که از زیرگروه‌های Sunbelt Rentals است، با گشایش این استودیو اولین حضور استودیویی خود در کلگری را اعلام می‌کند: فضای فیلمبرداری Fortress Studio و فضای Fortress+ Support برای تامین تجهیزات.

این خبری بسیار خوش برای اقتصاد محلی است، به خصوص اهالی کلگری که در صنعت فیلم شاغلند. به علاوه، همیشه حس خوبی دارد که مکان‌های آشنای شهرمان را در فیلم‌ها و سریال‌ها ببینیم.

داگ شویتزر، وزیر مشاغل، اقتصاد و نوآوریِِ آلبرتا می‌گوید:

«آلبرتا امسال رکورد جدیدی در صنعت فیلم ثبت می‌کند، WFW از سال‌ها قبل یک بازیگر اصلی در منطقه ما بوده، و این فضای استودیویی عظیم برای توسعه این صنعت در آلبرتا کلیدی است.»

«با گشایش این استودیو، اقتصاد ما تنوع بیشتری پیدا می‌کند و میلیون‌ها دلار سرمایه به آلبرتا می‌آید.»

WFW از سال ۲۰۱۶ شریک کاری مرکز فیلم کلگری بوده و کلگری را یکی از قطب‌های نوظهور فیلمسازی در امریکای شمالی می‌داند. این کمپانی امیدوار است که این مِلک سینمایی جدید بتواند تولیدات محلی و بین‌المللی را به این شهر بیاورد.

Fortress Studio حدود ۹,۰۶۴ مترمربع فضای فیلمبرداری سرپوشیده دارد، که میان آنها ۱۱ متر فاصله تعبیه شده است.

Fortress+ Support نیز تاسیساتی برای پشتیبانی از این استودیو است، با مساحت ۶,۵۰۳ متر مربعی شامل دفاتر اختصاصی، اتاق‌های جلسات، و فضاهای کاری دیگر.

هر دوی این تاسیسات در فاصله کمی از یکدیگر، مرکز فیلم کلگری، و Sunbelt Rentals قرار دارند و یک فضای سبز بزرگ نیز در بیرون آنها ست. مکان‌یابی مجموعه طوری انجام شده که تولید برای کمپانی‌ها آسان و به صرفه باشد.

کریس وان موک، نایب رییس Sunbelt Rentals در کانادا می‌گوید: «هم‌افزایی قدرت ما و WFW این اطمینان را به سازندگان می‌دهد که هیچ کمبودی نخواهند داشت.»

«مجموعه کامل تجهیزات ما شامل پلتفرم‌ها، جرثقیل‌ها، و تجهیزات HVAC (گرمایش، تهویه، و تنظیم دما) به خوبی قابلیت‌های استودیو را تکمیل می‌کنند.»

این دهمین استودیوی WFW در کانادا ست که بقیه آنها در تورنتو و ونکوورند. حالا با این استودیوی عظیم که منظرهٔ کوه‌های راکی را در پشت خود دارد، به نظر می‌رسد آلبرتا یک رقیب قَدَر برای هالیوود خواهد بود.

منبع: Daily Hive