Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

اونتاریو میزبان پنجمین مرکز بیزینس‌کاستکو در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در نوامبر پارسال بود که کاستکوی قدیمی در سنت کاترینز برای جابه‌جایی تعطیل شد، و حالا با گشایش مرکزی جدید در همان محل، کانادا دارای پنج مرکز بیزینس کاستکو ست.

این مرکز که ساعت ۶:۳۰ صبح ۸ اپریل باز خواهد شد، سومین مرکز کاستکوی اونتاریو خواهد بود و در همان مکانی برپا شده که مرکز قبلی بود.

یک مرکز بیزینس کاستکو شبیه یک مرکز کاستکوی معمولی ست با این تفاوت که یک رستوران دارد و تمرکز محدودتری بر بیزینس‌ها دارد، یعنی کالاهای رایج مثل کتاب، اسباب‌بازی، لباس، و کالاهای فصلی را عرضه نمی‌کند.

در عوض تجهیزات رستورانی و آیتم‌های غذایی عمده را دارد، مثلا می‌توانید یک گونی ۲۰ کیلویی گوجه بخرید، یا یک بسته ۱۰ کیلویی اسپاگتی، یا حتی بسته‌های ۳ کیلیویی نوتلا را بخرید.

کاستکو در بیانیهٔ مطبوعاتی‌اش نوشته: «این مرکز بیزینس جدید هزاران کالای خاص را در خود جای داده و بهترین کیفیت و ارزش را ارائه می‌کند. همه اعضای کاستکو می‌توانند به این مرکز بیایند، و علاوه بر خرید حضوری از خرید آنلاین با دِلیوری یک-روزه نیز پشتیبانی می‌کنیم.»

مرکز قبلی کاستکو که یک مرکز معمول بود و در نوامبر از سنت کاترینز به نیاگارا فالز منتقل شد نیز به یک مرکز بیزینس تبدیل شده است.

منبع: Daily Hive