Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

جمع‌آوری 8,000 چندراهی بخاطر خطر برق‌گرفتگی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وزارت بهداشت کانادا هزاران چندراهی فروخته شده در فروشگاه‌های Canadian Tire را، بخاطر خطر برق‌گرفتگی مصرف‌کنندگان، جمع‌آوری می‌کند.

اطلاعیه تاریخ 15 اپریل مربوط به محصول Mastercraft 8-Outlet Metal Power Bar می‌باشد. بین دسامبر 2019 تا دسامبر 2020 در مجموع 8,197 عدد از این چندراهی فروخته شده است.

براساس این اطلاعیه احتمال کنده شدن پوشش پلاستیکی پریزها در هنگام خارج کردن سه‌شاخه وجود دارد. در نتیجه بخش‌های داخلی چندراهی آشکار شده و خطر برق‌گرفتگی، مصرف‌کنندگان را تهدید می‌کند.

از تاریخ 6 اپریل یک مورد گزارش مبنی بر کنده شدن این قطعات در کانادا دریافت شده، اما تاکنون هیچکس بخاطر این نقص آسیب ندیده است.

سازمان بهداشت کانادا به مشتریان توصیه کرده استفاده از این چندراهی را سریعا متوقف کرده و آن را به نزدیک‌ترین فروشگاه Canadian Tire تحویل دهند. مبلغ پرداختی بلافاصله به آن‌ها پس داده می‌شود.

محصولات تولید شده تا اکتبر 2020 یا پیش از آن مشمول این اطلاعیه هستند.

برای آگاهی از وضعیت محصول خود، شماره چهار یا شش رقمی حک شده در زیر چندراهی یا روی بسته‌بندی را، چک کنید. در کدهای چهار رقمی، دو عدد نخست ماه و دو عدد بعدی سال تولید هستند و در کدهای شش رقمی، دو عدد نخست ماه و چهار عدد بعدی سال تولید را نشان می‌دهند.

منبع: Daily Hive