Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

کلگری استمپید امسال همانند سابق نخواهد بود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه لغو رویداد کلگری استمپید در سال گذشته باعث ناراحتی عده‌ای از طرفداران این برنامه شد اما این رویداد امسال از 9 تا 18 جولای برگزار خواهد شد.

کریستینا بارنز، مدیر ارتباطات Western Events & Agriculture در کلگری استمپید، گفت: «ما مطمئن هستیم که اقداماتی که در حال حاضر جامعۀ ما انجام می‌دهد باعث ایجاد تجربه امن استمپید در ماه جولای خواهد شد.»

کلگری استمپید به‌طور مستقیم با خدمات بهداشتی آلبرتا همکاری می‌کند تا از رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشت عمومی‌ای که ممکن است در ماه جولای اجرا شود اطمینان پیدا کند. بارنز در ادامه گفت: «امنیت جامعه در اولویت ما قرار دارد و این استمپید مانند استمپیدهای قبلی نخواهد بود. ما قول می‌دهیم که از دستورالعمل‌ها پیروی کنیم و امن‌ترین و بهترین تجربۀ ممکن را برای جامعۀ خود خلق کنیم.»

امسال این برنامه با تعداد افراد کمتر و فضای بیشتری برگزار خواهد شد.

بارنز می‌گوید: «برنامه‌های ما بر اساس دستورالعمل‌های بهداشت آلبرتا و منطبق با وضعیت موجود ادامه خواهد یافت. در تلاش هستیم که طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.»

وی در ادامه افزود استمپید تمامی افراد جامعه را بدون در نظر گرفتن حضور در این برنامه به دریافت واکسن تشویق می‌کند و کسانی که از این فرصت استفاده کرده‌اند را مورد تحسین قرار می‌دهد.

استمپید یک رویداد 10 روزه است که شامل برنامه‌های سرگرم‌کنندۀ متنوعی از رویدادهای گاوبازی رودیو می‌شود. غذا، محل تفریح و بازی، خرید و خرده‌فروشی، نمایش محصولات کشاورزی، کنسرت و سایر اجراها تنها مواردی هستند که باعث شده‌اند بازدیدکنندگان هر سال در این رویداد حضور پیدا کنند.

کلگری استمپید در سال 2020 هنوز هم نمایش‌های آتش‌بازی معروف خود را که در فاصله‌ای از اطراف شهر قابل مشاهده است را برگزار کرد. علاوه بر آن‌ کامیون‌های که مینی‌دونات و سایر غذاهای مورد علاقه بازدیدکنندگان را ارائه می‌دادند در این رویداد حضور داشتند.

همچنین رسم هفته استمپید با پنکیک‌های صبحانه‌اش زنده نگه داشته شد و یک جعبه بسته‌بندی شده مرتب حاوی هر چیزی که برای صبحانه لازم بود به مهمانان تقدیم شد.

در حالی که هنوز جزییات دقیق رویداد 2021 مشخص نیست، می‌دانیم که امسال استمپید قصد دارد حضور حماسی داشته باشد. کمتر از دو ماه دیگر تا این رویداد هیجان‌انگیز باقی نمانده است، پس چکمه‌های گاوچرانی خود را گردگیری کنید و از بزرگ‌ترین نمایش فضای باز روی کرۀ زمین لذت ببرید.

 

منبع: Dailyhive