Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

بازگشایی سالن‌های سینما، سالن‎ های پذیرایی و مراکز هنری از اواسط ماه ژوئن در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بریتیش کلمبیا از راه‌اندازی مجدد برنامۀ کووید-19 خود رونمایی کرد.

این طرح چهار مرحله‌ای شامل گسترش قوانین مرتبط با تعاملات فیزیکی و اجتماعی و همچنین بازگشایی بخش‌های مختلف اقتصاد است. در این برنامه جزئیات مربوط به زمان برگزاری مجدد گردهمایی‌ در فضاهای سرپوشیده مانند سالن‌های سینما، سالن‌های پذیرایی و مراکز هنری ذکر شده است.

دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت استان بریتیش کلمبیا می‌گوید این استان قصد دارد در مرحله دوم برنامه راه‌اندازی مجدد استان، ظرفیت محیط‌های داخلی را افزایش دهد. این استان برای رسیدن به مرحله دوم باید 65٪ از جمعیت بزرگسال خود را با دوز اول واکسن کووید-19 ایمن‌سازی کند. همچنین موارد ابتلا و تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان نیز باید کاهش پیدا کنند.

مقامات دولتی تأکید می‌کنند برای انتقال به مرحلۀ دوم این برنامه تا اواسط ژوئن باید به اطلاعات و داده‌ها اعتماد کنند.

دکتر بانی هنری در این خصوص گفت: «به محض اینکه در ماه ژوئن به مرحله دوم برسیم، تعداد افرادی را که می‌توانند در محیط‌های داخلی حضور داشته باشند را افزایش خواهیم داد. ما انتظار داریم مردم در این زمان بتوانند با خیال راحت در سالن‌های تئاتر و سینما حضور پیدا کنند.»

راوی کهلون وزیر مشاغل و بهبود اقتصادی بریتیش کلمبیا گفت هدف آنها بازگشایی سالن‌های پذیرایی در همان زمان، با ظرفیت محدود و برنامه‌های ایمنی است.

 

منبع: Dailyhive