Monday, March 18, 2024
8.4 C
Calgary

افزایش حداقلی Canada Child Benefit به خاطر نرخ تورم پایین در ۲۰۲۱

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال هم کمک دولتی موسوم به «مزایای کودک کانادا» (CCB) افزایش خواهد یافت، اما کمترین نرخ رشد را در تمام این سال‌ها خواهد داشت.

در تعیین CCB از نرخ تورم به عنوان معیاری برای هزینهٔ زندگی استفاده می‌شود. اما پاندمی کووید-۱۹ باعث کاهش سطح عمومی تورم شده، در نتیجه امسال CCB افزایشی حداقلی خواهد داشت.

دولت فدرال سه‌شنبه اعلام کرد که پرداختیِ CCB در بازهٔ ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به ازای هر کودک زیر ۶ ساله برابر با ۶,۸۳۳ دلار و برای فرزندان ۶ تا ۱۸ ساله ۵,۷۶۵ دلار خواهد بود.

این اعداد افزایشی ۱ درصدی را نشان می‌دهند به طوری که والدینِ کودکان کوچک ۶۸ دلار و والدین فرزندان بزرگتر ۵۶ دلار بیشتر از پارسال دریافت می‌کنند.

جاستین ترودو در یک توییتِ ویدیویی می‌گوید:

«CCB باعث شده در سراسر کانادا زندگی برای مادرها و پدرها آسان‌تر و هزینه‌ها قابل مدیریت‌تر شوند. این برنامه برای ساختن کشوری ست که بتواند یک زندگی منصفانه و جامعه‌ای برابر را میزبانی کند.»

در سال ۲۰۲۱ خانواده‌های مشمول طرح CCB یک کمک موقت به ارزش ۱,۲۰۰ دلار برای کودکان زیر ۶ سال دریافت خواهند کرد که حمایتی مخصوصِ دوران کووید-۱۹ است.

دولت لیبران ترودو این طرح بدون مالیات را در سال ۲۰۱۶ به اجرا در آورد و این پنجمین سالی است که خانواده‌ها از آن برخوردار می‌شوند.

منبع: Daily Hive