Monday, March 18, 2024
8.4 C
Calgary

دریاچه Barrier Lake، یک مقصد تابستانی عالی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتا در تابستان به مقصد کوهنوردان، قایقرانان و دوستداران کمپینگ تبدیل می‌شود. در این بین Barrier Lake بخاطر داشتن مناظر تماشایی، مسیرهای متنوع پیاده‌روی و امکانات کافی توجه بسیاری را به سوی خودش جلب می‌کند.

دریاچه مصنوعی Barrier در سال 1947 توسط TransAlta احداث و آبگیری شد و اولین نیروگاه آبی این شرکت محسوب می‌شود.

Barrier Lake کجاست؟

این دریاچه در شمالی‌ترین نقطه Kananaskis Country و در پارک استانی Bow Valley واقع شده است.

چطور خود را به Barrier Lake برسانیم؟

ساکنین کلگری می‌توانند با رانندگی یک ساعته خود را به این منطقه برسانند. در بزرگراه Trans-Canada به سمت غرب و Kananaskis Trail حرکت کرده و سپس از خروجی 118 خارج شوید. در ادامه 10 دقیقه دیگر در Kananaskis Trail رانندگی کنید تا به دریاچه برسید.

اگر از ادمونتون عازم سفر می‌شوید باید نخست مسیری سه ‌ساعته تا کلگری را طی کرده و در ادامه وارد مسیر بالا شوید.

جاذبه‌‌های Barrier Lake

در اطراف دریاچه مناظر بسیاری خواهید یافت که یکی از آن‌ها نمای باشکوه Mount Baldy از شمال‌غرب دریاچه است. در ساحل شرقی نیز مرکز گردشگری Barrier Lake قرار دارد.

در این دریاچه زیبا امکان پیاده‌روی، گردش حیوانات، قایق‌سواری و سوارکاری وجود دارد و می‌توانید محل مناسب برای کمپینگ و پیکنیک نیز پیدا کنید.

تنوع مسیرهای پیاده‌روی در Barrier Lake بسیار بالاست و هرکس با هر توانایی می‌تواند در آن‌ها به گردش بپردازد.

کرونا همچنان یک تهدید جدی برای امنیت عمومی محسوب می‌شود. هرچند محدودیت‌ها در سرتاسر آلبرتا برداشته شده اما باید همچنان به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند بود. دستان خود را بطور مرتب بشویید، در وسایل حمل‌ونقل عمومی ماسک بزنید و در صورت احساس بیماری از خانه خارج نشوید.

حتما پیش از برنامه‌ریزی سفر از آمادگی خود مطمئن شوید. شما می‌توانید اطلاعات لازم را در Albertaparks.ca و AdventureSmart بیابید. هیچ اثری از خود در طبیعت بجای نگذارید، زباله‌ و لوازم خود را برگردانید، از مسیرهای علامت‌گذاری شده تردد کنید و به حیوانات وحشی غذا ندهید. دستورالعمل‌های Parks Canada  برای گردشگران در اینجا قابل مشاهده هستند. هنگام گرفتن عکس‌های سلفی مراقب پرتگاه‌ و نقاط پرشیب باشید.

منبع: Daily Hive