Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

راه‌اندازی کلینیک سیار برای افزایش واکسیناسیون در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولین آلبرتا با راه‌اندازی کلینیک سیار واکسیناسیون کووید-19 را برای مردم آسان‌تر می‌کنند. این دومین کلینیک سیار در کل کانادا است. اولین کلینیک مشابه در کبک قرار دارد.

در ماه‌های اخیر، بیزینس‌هایی که از آنها به صنعت واکسیناسیون و بهداشت برای آلبرتا یاد می‌شود قصد داشتند میزان واکسیناسیون در استان را افزایش دهند و کلینیک واکسیناسیون سیار جدیدترین تلاش این گروه بوده است.

بر اساس گزارش دولت آلبرتا قصد این کلینیک پوشش مکان‌هایی است که برای واکسیناسیون دچار مشکلند. در میان این مناطق جوامع روستایی قرار دارند، جمعیتی که به سختی قابل دسترسی‌اند و اشخاصی که در اردوگاه‌های دورافتاده مشغول به کار هستند.

کلینیک سیار هر دو دوز اول و دوم را در سراسر استان تزریق می‌کند.

به گفته دولت استانی کلینیک سیاری که در حال حاضر در روند واکسیناسیون کمک می‌کند، می‌تواند در آینده برای کمپین‌های فصلی هم مورد استفاده قرار بگیرد.

جیمز پاکرین، مدیر اجرایی ACESO Medical، می‌گوید براساس تعداد واکسن‌ها و طرح کلینیک سیار، آنها پیش‌بینی می‌کنند روزانه بتوانند 300 دوز واکسن کووید-19 را به کانادایی‌های تزریق کنند.

پاکرین در ادامه گفت: «کلینیک سیار به ما این امکان را می‌دهد تا جوامع روستایی، کارکنان مزارع و مناطقی که به واکسیناسیون دسترسی ندارند را هدف بگیریم و زودتر واکسینه کنیم.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلینیک سیار واکسیناسیون آلبرتا، می‌توانید به وبسایت businesscouncilab مراجعه کنید.

از تاریخ 20 جولای، 5،100،111 دوز واکسن کووید-19 در آلبرتا تجویز شده است. 74.9٪ از جمعیت واجد شرایط استان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و 60.7٪ از جمعیت به صورت کامل واکسینه شده‌اند.

منبع: Dailyhive