Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

بهترین پاسیوهای روی پشت‌بام در شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از بهترین راه‌ها برای گذران اوقات فراغت، نوشیدن آبجوی خنک در پاسیوهای کلگری ست که توسط صاحبان خوش‌ذوق روی پشت‌بام‌های بلند این شهر جا خوش کرده‌اند.

تا وقتی که دمای هوا بالاتر از صفر درجه سانتیگراد باقی بماند مردم در کلگری عاشق نوشیدن در فضاهای باز هستند و پاسیوها هم در تابستان و پاییز اوج فعالیت خود را می‌گذرانند..

در کلگری تعداد بسیار زیادی بار روی پشت‌بام قرار دارد و به شما این فرصت را می‌دهد تا در حالی که از نوشیدنی خود لذت می‌برید منظره زیبای پیش‌رویایتان را هم ببینید.

این هم از ۱۰ پاسیوی جذابی که در کلگری قرار دارند و شما را مهمان چشم‌اندازهای زیبای شهر می‌کنند:

Free House

این رستوران که دارای فضای داخلی و محوطه کنار خیابان است، یک پاسیوی بی‌نظیر در پشت‌بام خود جا داده‌ است. همچنین آبجو، غذاهای محلی و سنتی کانادایی در این رستوران سرو می‌شود و دارای 24 نوع آبجوی متنوع است. این مکان، مکانی ایده‌آل برای تماشای مردم در Kensington است.

آدرس: 1153 Kensington Crescent NW

تلفن: 1339-452-403

Modern Steak در Stephen Avenue

این رستوران دو شعبه در کلگری دارد، اما اگر به دنبال تماشای مناظر هستید، باید به شعبه Stephen Avenue بروید. پاسیوی این رستوران دید کاملی به Calgary Tower، ساختمان TELUS Sky و خیابان تاریخی که در پایینش قرار دارد را به شما هدیه می‌دهد.

آدرس: 100 8th Avenue SE

تلفن: 3600-244-403

Broken City

پاسیوی این رستوران در یک پشت‌بام ساکت و مشرف به 11th Avenue قرار دارد. در این رستوران می‌توانید به موسیقی زنده DJ گوش دهید و از صبحانه لذت ببرید یا بعدازظهر را با دوستان خود در فضای باز سپری کنید. نکته: حتماً پیش از مراجعه ساعت‌های کاری این رستوران را در شبکه‌های اجتماعی بررسی کنید.

آدرس: 613 11th Avenue SW

تلفن: 9976-262-403

Rooftop Bar @Simmons

این پاسیو بهترین پاسیویی است که روی پشت‌بام‌های کلگری (البته براساس وبسایت خودشان) قرار دارد و از بالای این ساختمان چشم‌انداز وسیعی از Bow River و St. Patrick’s Island و مرکز شهر را به مهمانانش هدیه می‌دهد. غذا توسط Connie and John’s Pizza تهیه می‌شود و به مقدار زیاد سطل‌های آبجو وجود دارد. این بار معروف دارای هیتر داخلی و یک شومینه برای شب‌های سرد است. شب‌ها موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

آدرس: 618 Confluence Way SE

تلفن: 3115-452-403

Brewsters Brewing Company در McKenzie Towne

اگر قصد دارید از مرکز شهر خارج شوید Brewsters  در McKenzie Towne دارای یکی از بهترین پاسیوهای جنوبی کلگری است. آبجوسازی محلی آبجوی مخصوص دست‌ساز برای مهمانان سرو می‌کند و غذاهای بی‌نظیری نیز برای مشتریان تهیه می‌شود.

آدرس: 11 McKenzie Towne Avenue SE

تلفن 2739-243-403

The Rooftop YYC

این رستوران در اوایل تابستان امسال افتتاح شد و بزرگترین پاسیوی فضای باز در کلگری است که می‌تواند شرایط آب‌وهوایی را کنترل کند. این رستوران برای شما پیتزا فورنو می‌پزد، کوکتل‌های جذاب تهیه می‌کند و یک سیستم صوتی و تصویری دارد که برای تفریحات شبانه و پخش موسیقی سرگرم‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بالای این رستوران Barclay Mall قرار دارد.

آدرس: 414 3rd Street SW

تلفن: 0080-262-403

Craft Beer Market در downtown

با بیش از 100 مدل آبجو، این بار برای جلب نظر مشتریان نیازی به چیز بیشتری ندارد و البته یک پاسیوی بزرگ دارد که در 10th Avenue قرار دارد. شما می‌توانید از بازی‌های روی چمن این پاسیو لذت ببرید و فولکس‌واگن تیپ ۲ زیبایشان را هم ببینید.

آدرس: 345 10th Avenue SW

تلفن: 2337-514-403

Chakalaka Tapas Restaurant & Cocktail Bar

با وجود اینکه این رستوران تازه در کلگری افتتاح شده است، اما در حال حاضر طرفداران خودش را دارد. از پخت غذا بر روی سنگ‌های آتشفشانی گرفته تا انواع غذاهای بین‌المللی، این رستوران که در 17th Ave  قرار دارد هر چیزی که فکرش را بکنید برای شما تهیه کرده است؛ از جمله یک پاسیوی باو نکردنی!

آدرس: 1410 17th Avenue SW

تلفن: 6872-891-587

National در 8th Avenue و 10th Avenue

این رستوران دو شعبه دارد که هر دو شعبه دارای پاسیو روی پشت‌بام است. همچنین چشم‌اندازی از بهترین شهری را برای شما آماده کرده‌اند. این رستوران‌های محلی انواع آبجو را برای شما سرو می‌کنند. همچنین امکان کرایه میخانه و انجام بازی‌هایی مانند Cornhole و پینگ‌پنگ برای مشتریان وجود دارد.

آدرس: #360 225 8th Avenue SW

تلفن: 5556-237-403

JOEY Chinook

اگر در مرکز خرید CF Chinook هستید و می‌خواهید یک غذای لذیذ بخورید یا فقط برای صرف غذا در JOEY آمده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به پاسیوی روی پشت‌بام این رستوران سری بزنید. با کوکتل‌های ویژه، منویی که با گزینه‌های بی‌شمارش همه را راضی می‌کند، اتاقک‌ها و صندلی‌های راحت و چراغ‌های زیبا، این واقعا جایی است که شما در جنوب غربی کلگری انتظارش را ندارید.

آدرس: #100A 6455 Macleod Trail SW

تلفن: 6626-692-403

منبع: Dailyhive