Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

پلیس به دنبال 4 مظنون تیراندازی در ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس ادمونتون از مردم درخواست کرد که برای شناسایی چهار مظنونی که در تیراندازی ادمونتون نقش داشتن به تحقیقات پلیس کمک کنند.

اعضای گشت پلیس در ساعت ۷:۲۵ صبح روز سه‌شنبه به یک شکایت تیراندازی خارج از پناهگاه موقت در کوچه 99 و خیابان 106 فراخوانده شدند.

در این گزارش آماده است که چند مظنون با یک Chevy Camaro قرمز رنگ به سمت پناهگاه حرکت کرده بودند، از ماشین پیاده شدند و با مردی که در چادر مجاور اقامت داشت درگیری لفظی پیدا کردند.

بعد از ظهر چهارشنبه، پلیس در خبری اعلام کرد که یکی از مظنونین اسلحه گرم را بیرون کشیده و به مرد شلیک کرده است و سپس هر چهار مظنون سوار خودرو شده و صحنه را ترک کرده بودند. براساس بیانات پلیس قربانی این حادثه مجروح نشده است.

به گفته پلیس هدف مظنون تیراندازی بوده است و قربانی و مظنونان یکدیگر را می‌شناسند.

در حال حاضر پلیس به دنبال سه مرد و یک زن 20 تا 30 ساله می‌گردد. به گفته پلیس، خودروی آنها یک Chevy Camaro با مدل جدیدتر است و چرخ فولادی مشکی با نوار مشکی در پنل جلویی دارد.

از هرشخصی که اطلاعاتی در خصوص تیراندازی، مظنونین یا وسیله نقلیه آنها دارد، درخواست می‌شود از طریق تلفن همراه با پلیس ادمونتون به شماره 4567-423-780 یا شماره 377 تماس حاصل فرماید. اطلاعات ناشناس را نیز می‌توانید به Crime Stoppers و به شماره 8477-222-800-1 یا به صورت آنلاین ارسال کنید.

منبع: Globalnews