Wednesday, April 17, 2024
2.1 C
Calgary

شیرجه‌رو مدال‌آور المپیک در بازگشت به کانادا با انگشتر الماس نامزدی غافلگیر شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جنیفر ایبل کانادایی، شیرجه‌رو المپیکی، روز دوشنبه پس از کسب مدال نقره در ماده ۳ متر اسپرینگ بورد زنان با هم‌تیمی‌اش ملیسا سیترینی‌بولیو، به مونترال بازگشت.

این جوان 29 ساله اهل لاوال، ایالت کویین، پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی ترودو مورد استقبال دوستان و خانواده‌اش قرار گرفت. در میان این استقبال‌کنندگان دوست پسر او دیوید لمیو، بوکسور حرفه‌ای، نیز حضور داشت که نمی توانست برای مطرح کردن درخواستش بیش از این منتظر بماند.

EOTTM که برنامه‌های لمیو را مدیریت می‌کند در مورد پیشنهاد ازدواج لمیو در فیس‌بوک خود یک پست ویژه منتشر کرد.

لمیو به EOTTM گفت: « من زمان زیادی در مورد این موضوع فکر کردم و منتظر لحظه مناسب بودم. من منتظر بودم که ماموریت ایبل در المپیک تمام شود تا بتوانم به او پیشنهاد بدهم.»

روز سه شنبه، ایبل خبر نامزدی خود را در اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن عکسی با نامزدش تأیید کرد و نوشت: «من به نیمه گمشده‌ام  بله گفتم.»


ایبل به شدت از حرکت لمیو در فرودگاه سورپرایز شده بود. لمیو در ادامه افزود به ایبل بسیار افتخار می‌کند و تمامی مسابقات او را دنبال کرده است.

ایبل در مورد حمایت خانواده و دوستانش گفت: «با وجود اینکه خانواده و دوستانم به دلیل محدودیت‌های کووید-19 نمی‌توانستند در المپیک حضور داشته باشند، می‌توانستم حمایت آنها را از دور حس کنم. آنها همیشه مسابقات من را دنبال می‌کنند.»

ایبل که در المپیک لندن 2012 با هم‌تیمی‌ سابق خود امیلی هیمنز در شیرجه سینکروی 3متر به مدال برنز رسیده بود، امسال توانست دومین مدال حرفه‌ای خود را در المپیک توکیو به دست آورد و نشان دهد به صورت فردی نیز ورزشکار توانایی است.

او می گوید: «با وجود اینکه امسال سال سختی برای همه بود، امیدوارم بودم در این المپیک مدال کسب کنم. من دوست داشتم به صورت انفرادی نیز مدال به دست بیاوردم اما از دستیابی به مدال نقره هم راضی هستم.»

ایبل در ادامه افزود برای شروع فصل تازه‌ زندگی خود با دیوید آماده است.

منبع: Globalnews