Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

دو بازار محلی شبانه برای خرید آخر هفته در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نه یکی، بلکه دو بازار محلی به کلگری می‌آید. شما می‌توانید 13 آگوست از بازار شبانه Inglewood و در 14 آگوست از بازار شبانه 4th Street خرید کنید.

بازار شبانه Inglewood که تابستان امسال با استقبال زیادی روبه‌رو شد دوباره به کلگری می‌آید و بازار شبانه 4th Street نیز به لیست بازارهای شبانه کلگری اضافه می‌شود.

هر دو بازار شبانه کلگری به خریداران این فرصت را می‌دهند تا از محصولات محلی دیدن کنند و از کامیون‌های سیار غذا و اجراهای زنده لذت ببرند.

بازدیدکنندگان بازار شبانه Inglewood می‌توانند محصولات مختلفی از قهوه جوش گرفته تا کالاهای قدیمی و همچنین جواهرات و محصولات مراقبت از پوست را پیدا کنند. بیش از 90 فروشنده در امتداد این خیابان حضور دارند که در میان آنها بسیاری از فروشندگان محلی و همچنین غرفه‌هایی که طرفداران خود را دارند مشاهده می‌شوند.

رویداد Inglewood که رویدادی دوستدار خانواده و سگ است شامل مناطق مختلفی برای همه سنین خواهد بود و آبجوی Village Brewery نیز در آن سرو می‌شود. این منطقه دارای صندلی و تعدادی کامیون مواد غذایی است و برای استراحت بعد از خرید بسیار مناسب است.

همچنین در انتهای خیابان 11ام، نزدیک به Cold Garden Beverage Company گروه‌های محلی موسیقی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

بازار شبانه 4th Street نیز به ساکنین کلگری فرصتی می‌دهد تا در منطقه‌ای زیبا با پشت‌زمینه رودخانه Elbow خرید کنند و دوباره با جامعه خود ارتباط برقرار کنند. این بازار خیابانی شبانه که شامل هنرمندان، فروشندگان و تولیدکنندگان محلی، کامیون‌های سیار غذا و موسیقی زنده می‌شود، بسیار پرجنب‌وجوش خواهد بود.

بازدید از هر دو رویداد شبانه برای عموم آزاد و رایگان است، بنابراین به آنجا بروید، از بازار محلی خرید کنید و از جامعه سرزندۀ کلگری استقبال کنید. اگر امکان حضور در این دو بازار شبانه را ندارید نگران نباشید، هر دو بازار تا ماه سپتامبر چند بار برپا می‌شوند، بنابراین شما فرصت خواهید داشت تا قبل از پایان تابستان از آنها بازدید کنید.

Inglewood Night Market

زمان: August 13 and September 10, 11, and 17
ساعت: 4 to 11 pm
مکان: 10th Avenue and 10th Street SE
هزینه: Free admission; varies by purchase

Facebook | Instagram | Twitter

4th Street Night Market

زمان: August 14 and September 4
ساعت: 4 to 10 pm
مکان: 4th Street and Elbow Drive SW
هزینه: Free admission; varies by purchase

Facebook | Instagram

منبع: Dailyhive