Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

بهترین غذاها با قیمت کمتر از ۱۵ دلار در نزدیکی دانشگاه کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وقتی دانشجوی دانشگاه هستید، همیشه در حال حساب و کتاب هستید و تلاش می‌کنید تا جایی که امکان دارد پول‌های خود را جمع کنید. اما این کار به این معنی نیست که از غذای خوشمزه به خاطر چند دلار بگذرید.

خوشبختانه، چند گزینه در شمال غربی کلگری وجود دارد که از برانچ گرفته تا باربکیو و غذاهای دیگر را با قیمت کمتر ۱۵ دلار به شما ارائه می‌دهند.

فرقی نمی‌کند که شما یک دانشجوی گرسنه هستید و یا در حال کمتر پول خرج کردنید، این غذافروشی‌های نزدیک دانشگاه کلگری برای شما مناسب هستند.

Nove Nine Dinner

هیچ چیز بهتر از یک غذای قابل دسترسی، به خصوص اگر برای اولین بار از خانه دور هستید، نیست. این رستوران گزینه‌های شگفت‌انگیز فراوانی را با قیمت کمتر از ۱۵ دلار، از جمله پنکیک، خوراک کاری نخود و یک کاسه برنج، پِروگی و همبرگر، را برای شما آماده می‌کند.

آدرس: 3303 3 Ave NW

تلفن: 2394-283-403

Facebook | Instagram

Bake Chef Co

این رستوران که یکی از مکان‌های مورد علاقه دانشجویان در محوطه دانشگاه است غذاهای ارزانی را برای آنها تهیه می‌کند که شامل بان ‌می ویتنامی، نان، پیتزای پپرونی، مافین و غذاهای خوشمزه دیگر می‌شود.

آدرس: 2500 University Drive NW

تلفن: 6652-282-403

Big T’s BBQ & Smokehouse

بی‌شک باربکیو محبوب‌ترین غذا در کلگری است و این رستوران با گزینه‌های فراوانی که پیش‌روی شما قرار می‌دهد نیازتان را به مصرف گوشت برآورده می‌کند. اگر در دانشگاه کلگری هستید می‌توانید از ساندویچ‌های خوک، ماکارونی و پنیر، و چیلی این رستوران با قیمت کمتر از ۱۵ دلار لذت ببرید. همچنین می‌توانید برانچ ارزان در این رستوران میل کنید که شامل یک ظرف بزرگ پر از گوشت خوک، هلو و وافل خامه‌ای، بیسکویت و آب میوه، و ساندویچ‌های صبحانه و ساندویچ رپ می‌شود.

آدرس: 2138 Crowchild Trail NW

تلفن: 5959-284-403

Facebook | Instagram

Higher Ground

این کافی‌شاپ که بین دانشگاه کلگری و Crowchild Trail قرار دارد، علاوه بر قهوه و چای، منوی بسیار مفصلی با قیمت کمتر از ۱۵ دلار دارد. این رستوران تمام روز صبحانه سرو می‌کند که شامل بِیگِل، اوت میل، تست آووکادو و یک کاسه کینوآ می‌شود. برای افرادی که دنبال غذای سبک نیستند نیز ماکارونی و پنیر، کیسادیای مرغ، غذای بدون گلوتن، چیلی ویگن با قیمت کمتر از ۱۰ دلار سرو می‌کند. به زودی انواع سالاد نیز به منوی آنها اضافه می‌شود.

آدرس: 2502 Capitol Hill Crescent NW

تلفن: 1175-668-403

Facebook | Instagram

Earl’s Kitchen + Bar (Dalhousie)

یک مکان کلاسیک که در Earl’s Dalhousie واقع شده و همه چیز دارد. از سیب زمینی سرخ کرده و مرغ سوخاری گرفته تا سالاد سزار بزرگ، غذاهای خوشمزه زیادی در این رستوران سرو می‌شوند که همگی کمتر از ۱۵ دلار هستند.

آدرس: #605 5005 Dalhousie Drive NW

تلفن: 1143-247-403

Facebook | Instagram

Momoko Sushi

اگر هوس سوشی کرده‌اید به Momoko سری بزنید! این رستوران که از دانشگاه کلگری هم چندان دور نیست، برای ناهار یک کاسه پوکه، سوشی و ساشی‌می، اودون و غذاهای دیگر را به قیمت باورنکردنی ارائه می‌دهد.

آدرس: 1161 Northmount Drive NW

تلفن: 0866-312-403