Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

بهترین وبسایت آشنایی با مقاصد ایمن سفر برای زنان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دو وبسایت مشهور در زمینه گردشگری، به هم پیوسته‌اند تا مطمئن شوند که خانم‌ها می‌توانند مقاصد ایمن، امن، ارزان، و دوستانه‌ای را برای سفرهای خود پیدا کنند.

وبسایت Women Travel the World یک موتور جست‌وجو مفید است که تورها، مقصدهای گردشگری، اقامتگاه‌ها و راهنمایان مطمئن برای سفر زنان در بیش از 100 کشور دنیا را معرفی می‌کند. این وبسایت که از 2009 شروع به کار کرده هفته پیش توسط JourneyWomen خریداری شد.

کارولین ری، مدیرعامل JourneyWomen، در اینباره می‌گوید:

«در 30 سال گذشته خدمات خود را با هدف برنامه‌ریزی سفرهای ارزان و ایمن به زنان ارائه داده‌ایم. با اینحال مشکلات بسیار بوده و معیارهای ویژه‌ای چون هزینه، ایمنی و بهداشت، سفر را برای خانم‌ها را سخت کرده است. تحقیقات ما نشان داده که 80 درصد بانوان به تورها، اقامتگاه‌ها و مقاصد معرفی شده توسط JourneyWomen اطمینان دارند.»

ترکیب منابع اطلاعاتی JourneyWoman و Women Travel the World زنان ماجراجو و دوستدار سفر را صاحب یک راهنمای جامع کرده است. همچنین از بیزینس‌های دوستدار زنان و مجموعه‌های تحت اداره آن‌ها در دوران سخت پاندمی حمایت می‌کند.

جنیفر هادوو، مدیرعامل British Columbia’s Wild Women Expeditions، در واکنش به این تحول جالب می‌گوید:

«امروزه زنان بیش از هر زمان دیگری به کمک برای انتخاب بیزینس‌ و مقصد سفر ایمن نیاز دارند. آن‌ها باید از تامین نیازهای امنیتی و ارزشی خود مطمئن شوند. وبسایت JourneyWomen بهترین تجربه را ارائه داده و از بیزینس‌های زنان در سراسر جهان حمایت می‌کند.»

منبع: Daily Hive