Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

ارزان‌ترین خانه‌های لیست فروش کلگری در ماه سپتامبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

لیست فروش ماه سپتامبر Zoocase نشان می‌دهد که هنوز خانه ارزان با قیمت کمتر از 400,000 دلار در کلگری پیدا می‌شود. البته قیمت پایین ب معنای کاهش استاندارد نیست و این خانه‌ها به لوازم آشپزخانه استیل، بنای نوسازی شده، حصارکشی کامل و زیرزمین بزرگ مجهز هستند.

در ادامه با پنج مورد از ارزان‌ترین خانه‌ها آشنا می‌شویم.

390,000$: 4268 Memorial Drive NE

جزئیات: سه اتاق، یک سرویس بهداشتی، 1,097 sq ft

این منزل کوچک و دلنشین دارای پذیرایی بزرگ، شومینه، کابینت‌ کامل آشپزخانه، حیاط حصارکشی شده و زیرزمین است. قرارگیری ملک در نزدیکی مدارس، فروشگاه‌ها و مراکز رفاهی مزیت دیگر آن می‌باشد.

389,000$: 75 Mt Allan Circle SE

جزئیات: سه اتاق، یک و نیم سرویس بهداشتی، 1,153 sq ft

این ملک با طراحی ویکتوریایی به ایوان، کفپوش لمینت در سرتاسر طبق اصلی، شومینه چوبی، گاراژ بزرگ و آشپزخانه و سرویس‌بهداشتی بازسازی شده مجهز می‌باشد. حیاط جنوبی آن نور بسیار زیادی داشته و دارای ایوان است.

370,000$: 271 Redstone Drive NE

جزئیات: سه اتاق، دو و نیم سرویس بهداشتی، 1,416 sq ft

این خانه semi-detached دارای طبقه اصلی بسیار بزرگ با سقف سه متری و پنجره‌های بزرگ بوده و آشپزخانه آن به لوازم استیل مجهز شده است. مالک جدید می‌تواند زیرزمین را مطابق نیاز خود بازسازی کند. اتاق خواب اصلی در طبقه بالا قرار گرفته و سرویس بهداشتی اختصاصی دارد. سرویس بهداشتی دو اتاق دیگر نیز مشترک است.

355,000$: 1505 4th Street NE

جزئیات: دو اتاق، یک سرویس بهداشتی، 761 sq ft

این ملک اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و دارای نور طبیعی زیاد، شومینه گازی، آشپزخانه مجهز به لوازم استیل، دو اتاق بزرگ و کمد لباس جادار در اتاق خواب اصلی است. زیرزمین خانه نیز فضای زیادی داشته و باغچه زیبایی مقابل درب اصلی قرار دارد. یک حیاط پشتی دلنشین با درختان بزرگ نیز در پشت خانه خواهید یافت.

329,900$: 182 Doverglen Crescent SE

جزئیات: پنج اتاق، دو سرویش بهداشتی، 925 sq ft

این ملک semi-detached در Dover واقع شده و مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. آشپزخانه سفارشی، زیرزمین توسعه یافته و کفپوش‌های جدید با وینیل و سرامیک از ویژگی‌های آن هستند. این ملک در فاصله‌ای کوتاه از Deerfoot Trail واقع شده و به مراکز رفاهی شهر دسترسی آسان دارد.

منبع: Daily Hive