Wednesday, April 17, 2024
2.1 C
Calgary

واژگونی یک خودرو و دستگیری 7 نفر در تجمع دانشگاه مک مستر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

واژگونی یک خودرو و دستگیری 7 نفر در تجمع دانشگاه مک مستر

رویداد Fake Homecoming با حضور هزاران دانشجوی دانشگاه مک مستر در خیابان‌ها حادثه ساز شد. در این رویداد که روز شنبه برگزار شد هفت نفر دستگیر شدند و چندین نفر نیز آسیب دیدند.

به گفته پلیس همیلتون ماموران پلیس در نزدیکی ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر به تجمع بزرگ در منطقه اینسلی وودز فراخوانده شدند.

طبق گفته پلیس جمعیت تا ساعت ۲ بعدازظهر به ۵۰۰۰ نفر افزایش یافته بود.

عکس‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی خیابان‌های مملو از جمعیت را نشان می‌دهند. در این تصاویر یک خودروی واژگون شده در میان زباله‌ها مشاهده می‌شود.

ماموران پلیس نیز در طول روز دو نفر را به اتهام تخطی از مصرف مشروبات الکلی و پنج نفر را به دلیل ایجاد مزاحمت دستگیر کرده‌اند.

با وجود ازدحام جمعیت و واژگونی خودرو هیچ آسیب جدی گزارش نشده است. چندین نفر به دلیل مصرف بیش از حد الکل و از دست دادن کنترل خود بر روی زمین افتادند و تحت درمان قرار گرفتند.

طبق اظهارات پلیس، در این رویداد بطری شیشه‌ای، قوطی و اجسام دیگر به سمت ماموران پرتاب شده و دست کم یک خودروی پلیس صدمه دیده است.

هم‌اکنون بازرسان در حال بررسی تصاویر این رویداد هستند و از مردم درخواست کرده‌اند برای شناسایی افرادی که مسئول آسیب رساندن و واژگونی خودرو هستند همکاری کنند.

پلیس عکس مظنون را که یک مرد سفید پوست با موهای قهوه‌ای است و کلاه بیس بال آبی بر سر دارد و پیراهن راگبی قرمزتیره و شلوارک خاکی بر تن دارد را منتشر کرده است.

دیوید فارر، رئیس دانشگاه مک مستر، به دلیل رفتار نامناسب دانشجویان در این رویداد از عموم مردم عذرخواهی کرد و اقدامات آنها را غیرقابل قبول خواند. وی در ادامه از برگزاری این رویداد انتقاد کرد و اعلام کرد که دانشگاه تصمیم قطعی گرفته است که امسال هیچ جشن رسمی برگزار نکند.

دیوید فارر گفت: «تعداد زیادی از دانشجویان ما تصمیم گرفته بودند در این گردهمایی شرکت نکنند. اما افرادی که در این رویداد شرکت کردند و به ویژه افرادی که رفتار مخرب از خود نشان دادند به خود و دیگران آسیب زدند.»

 

 

منبع: Dailyhive