Monday, March 18, 2024
14.4 C
Calgary

تورهای جدید بازدید از پارک ملی جسپر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اتوبوس‌های معمولی و خسته کننده را فراموش کنید. شما می‌توانید به سبک جدیدی در کوه‌های راکی گشت بزنید که در بهار ۲۰۲۲ عملی خواهد شد.

در تورهای روباز یک وسیله نقلیه عتیقه متعلق به دهه ۳۰ میلادی مسافران را به بهترین‌ مکان‌های پارک ملی جسپر می‌برد. این نوع تور برای اولین بار به طور رسمی در بنف اجرا شد و بعد در Surprise Corner، Tunnel Mountain Drive و  Mount Norquay Lookout که منطقه‌ای خوش عکس است برگزار شد. باور کنید که گشت‌وگذار در جسپر نیز به همان اندازه برای عکس گرفتن مناسب است.

تورهای جدید پارک ملی جسپر که از بهار آینده شروع به کار می‌کنند شامل توقف و تماشای دریاچه Pyramid، رودخانه Athbasca و Old Fort Point می‌شوند. همچنین ممکن است یک سورپرایز ویژه برای مهمانان در دریاچه Pyramid وجود داشته باشد.

درحالی که مسافران سوار بر خودروهای روباز هستند، راهنمای تور برای آنها داستان‌های فولکلور افسانه‌ای، داستان‌های واقعی و داستان‌های افراد مهمی که در شکل‌گیری تاریخ جسپر نقش داشتند را روایت می‌کند.

ریشه تورهای روباز به سال 1916 برمی گردد یعنی زمانی که جیم بروستر از شرکت حمل و نقل بروستر پنج آورلند را خریداری کرد. این وسایل نقلیه جایگزین ۷۰ کالسکه اسب شد که بروستر از آنها برای گشت استفاده می‌کرد. بروستر ناوگان خود را در دهه ۱۹۳۰ با افزودن یک اتوبوس 12 نفره روباز، که به وسیله Western Auto and Truck Body Works با شاسی فورد ساخته شده بود، افزایش داد. در دهه ۳۰ میلادی، اتوبوس روباز Old White مهمانان بروستر را در خیابان‌های بنف می‌گرداند.

این وسیله نقلیه زیبا بازسازی شده و اغلب برای رویدادهای خاص به خیابان بنف می‌آید.

وسایل نقلیه یاد شده الهام بخش خودروهای جدید تورهای روباز امروز هستند. با این حال وسایل نقلیه جدید و مدرن مجهز به تجهیزات ویژه‌ای از جمله محل شارژ تلفن همراه، جای مخصوص لیوان و چراغ‌های جداگانه در هر ردیف هستند.

نگران هوای سرد یا بارانی نباشید! راهنمای تور شما فقط در چند دقیقه روکش سقف خودرو را می‌کشد و شما می‌توانید به راحتی از فضای اطرافتان لذت ببرید.

هزینه تور ۹۰ دقیقه‌ای افسانه‌ای جسپر برای بزرگسالان از ۴۱ دلار و برای کودکان ۶ تا ۱۵ سال از ۲۳ دلار شروع می‌شود. محل شروع تور هتل Crimson و مرکز ماجراجویی Pursuit است که هر دو در مرکز شهر جسپر واقع شده‌اند.

تورهای روباز از بهار 2022 در دسترس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Pursuit مراجعه کنید.

 

منبع: Dailyhive