Thursday, March 28, 2024
1.5 C
Calgary

آلبرتایی‌ها برای دریافت گذرنامه واکسن باید به طور کامل واکسینه شده باشند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از این هفته آلبرتایی‌هایی که به طور کامل واکسیناسیون شده‌اند طبق برنامه معافیت از محدودیت‌های استانی واجد شرایط خواهند بود. افرادی که هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را بیشتر ۱۴ روز قبل از تاریخ استفاده از گذرنامه واکسن دریافت کرده باشند واجد شرایط محسوب می‌شوند.

طبق برنامه معافیت از محدودیت‌ها، مشاغل می‌توانند به شرط اینکه کارکنان آنها مدارک واکسیناسیون خود یا جواب منفی تست کووید-۱۹ را که اخیرا تهیه کرده‌اند برای ارائه همراه داشته باشند، همانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

این برنامه در ۱۵ سپتامبر اعلام شد و در نهایت از ۲۹ سپتامبر مورد اجرا قرار گرفت. با این وجود دولت آلبرتا یک بازه زمانی تعیین کرد تا آلبرتایی‌هایی که تنها یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده‌اند بتوانند از گذرنامه واکسن استفاده کنند. پس از تاریخ مشخص شده آلبرتایی‌ها ملزم به اثبات دریافت دو دوز واکسن کووید-۱۹ خواهند بود.

از روز دوشنبه ۲۵ اکتبر، هر فردی که قصد دارد برای حضور در مشاغل و رویدادهای شرکت‌کننده در برنامه معافیت از محدودیت‌ها واکسیناسسیون خود را ثابت کند، باید دوز دوم واکسن کووید-۱۹ را حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به مکان‌های یاد شده دریافت کرده باشد.

افرادی که به طور کامل واکسینه نشده‌اند نیز می‌توانند با ارائه جواب منفی تست کووید-۱۹ انجام شده در ۷۲ ساعت گذشته در آزمایشگاه‌های خصوصی و یا تهیه مدارک معتبر مبنی بر معافیت پزشکی در این مکان‌ها حضور پیدا کنند.

آلبرتایی‌ها از ۱۵ نوامبر برای ادامه فعالیت‌های خود در مشاغل و رویداد‌های شرکت‌کننده در برنامه معافیت از محدودیت‌های استانی ملزم به تشکیل پرونده واکسن و ارائه QR کد خواهند بود. مشاغل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن  AB Covid Records Verifierسریع و بسیار ساده مدارک واکسن کارکنان خود را از طریق اسکن QR کد تأیید کنند.

ارائه مدارک شناسایی همراه با سوابق واکسیناسیون الزامی خواهد بود.

آلبرتایی‌ها می‌توانند بدون ایجاد حساب کاربری سابقه واکسیناسیون خود را با QR کد از alberta.ca/CovidRecords دریافت کنند. همچنین این افراد می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ مدرک چاپی واکسیناسیون خود را با QR کد از یک دفتر محلی و یا به وسیله تماس با ۸۱۱ درخواست و دریافت کنند.

مشاغل و شرکت‌های روز مزد در برنامه معافیت از محدودیت‌ها قرار نمی‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاغل شرکت‌کننده در برنامه معافیت از محدودیت‌ها به وبسایت دولت آلبرتا مراجعه کنید

 

 

منبع: Dailyhive